Melem za sladoljupce

Hrvoje Šalković izdaje zbirku svojih oglasa

Najpoznatiji hrvatski oglasopisac odlučio je okupiti svoje najveće hitove u zbirci oglasa "Burek na buzaru".

Nedavno smo sjeli na kavu s Hrvojem Šalkovićem koji se vratio iz Njuce, kako od milja zove New York. Na kavi nam je najavio izdavanje nove zbirke oglasa vrlo štosnog naziva.

- Jedan, dva - do neba! Al ono fakat, idemo u nebo s nakladom, odmah prvo izdanje štancam u 2 miljona primjeraka. Reko sam si: Daj ljudima, nek imaju. Uvijek sam bio filantropa i s tim u mislima dao sam i taj šašavi naslov. Mislim, "Burek na buzaru", haha, kaj ti je to? To je jedna moja imaginacija, jedna šala koju sam odlučio pokloniti čitateljima. A najveći štos je da se s njom može poistovjetiti običan čovjek od Zagreba do Dubrovnika. Baš dobra fora, kaj ne? ;) - priča Šalković, koji odlomke završava emođijima i uživo.

- Oglas mi je uvijek bila najprivlačnija spisateljska forma jer spaja dvije stvari koje volim najviše u životu: Pisanje i zastupanje nečeg do čega ti je ono baš fakat stalo. Kužiš, šta smo mi na ovom krumpiru koji pluta u oceanu abisa? Ti, ja, bogataši, siromasi, lijevi, desni, crni, bijeli... svi smo niko i ništa ili u najboljem slučaju paraziti na krumpiru koji se samo drndaju, njupaju i drljaju po krumpiru dok ne nestane. Epik fejl! Jedina stvar koja nam može dati bar neki privremeni smisao je da nađemo nešto gud, nešto do čeg nam je al ono baš ful, ful stalo, do daske, i predat se tome. Ako si dovoljno snalažljiv, onda se možeš i prodat tome ;) - duboko se osvrnuo Shale.

Šalkovićevo iduće odredište je Jeruzalem, kojeg od milja zove Židovstan zbog spoja arapske i židovske baštine.

Fotografija
Anto Magzan/PIXSELL

Facebook komentari