Predsjednica devastirana shto se nije mogla fotografirati kako gasi pozhar

0
Rate this post

Putem PEP-a također je moguće pristupiti sustavu arhiviranja slika i komunikacija ustanove (PACS) i odatle dodati informacije dijagnozi.

PACS je softver koji snima, pohranjuje i dijeli medicinske slike koje su već integrirane u opremu putem mreža. S tehnologijom je moguće napraviti udaljena izvješća o slikovnim pregledima kao što su tomografija, magnetska rezonancija, ultrazvuk, između ostalog.

  • Druga mogućnost je integracija s drugim sustavima, kao što su imunizacija i cjepiva, stomatologija i stomatologija.
  • Pri tome će liječnik bolnice ili UBS-a znati koji su lijekovi dostupni u cijeloj mreži prije nego što ih propiše.
  • Sposobnost uspješnog pregovaranja s dobavljačima jedna je od najvažnijih karakteristika za kompetentno upravljanje nabavom.

Ova sposobnost je bitna za proizvodni lanac poslovanja, jer omogućuje obavljanje financijskog upravljanja s većom ravnotežom i čini tvrtku konkurentnijom na tržištu, uz mogućnost dobivanja najboljih mogućih cijena i uvjeta.

Uzimajući ovaj kontekst u obzir, vrijedno je ulagati u razvoj određenih učenja kako bi se ovladao širokim repertoarom valjanih strategija trgovanja za niz trgovačkih transakcija. U ovom ćemo vam postu pokazati korake uključene u ovaj marketinški proces, objasniti 12 uspješnih tehnika pregovaranja s dobavljačima i dati savjete kako ostvariti popuste. Provjeri!

Kako pregovarati s dobavljačima

Da bi bio uspješan, sklapanje posla s dobavljačima mora imati širi cilj smanjenja troškova nabavom sirovina i jamčiti operativnu podršku, djelujući izravno u kontroli poslovnih troškova. Postizanje ovog cilja zahtijeva razvoj tri važna koraka: istraživanje, trgovina i zadržavanje. Dalje ćemo govoriti o svakom od njih.

Istražiti

U ovoj fazi provodi se istraživanje tržišta o vrijednostima i funkcionalnim karakteristikama onoga što treba nabaviti. Iz ovog istraživanja tvrtka može imati globalnu dimenziju cijena koje se naplaćuju i uvjeta ugovaranja te na temelju prikupljenih podataka zacrtati planiranje nabave, s obzirom na proračun namijenjen za ovu namjenu i predviđene financijske limite.

Praksa je da se sačine najmanje tri ponude, koje moraju uključivati ​​naplaćene iznose, dostupne načine plaćanja, prodajne specifikacije i vrijeme potrebno za isporuku. Osim toga, bitno je dobiti informacije o tim dobavljačima, kao što su standard poštivanja rokova i kvaliteta onoga što se pruža. Ovi su podaci bitni za odluku o tome kojeg dobavljača angažirati.

Pregovarati

PregovaratiU ovoj fazi tvrtka započinje sam proces pregovaranja. Nakon izrade ponude, mora se početi s pokušajima smanjenja cijene ili povećanja količine isporučenog, zadržavajući predloženu početnu vrijednost. Zanimljiva je taktika koristiti kao početnu točku najnižu vrijednost ponude među onima koje prenose različiti potencijalni dobavljači.

Tvrtka također može ponuditi naknadu ako odabrani dobavljač prihvati uvjete različite od onih predloženih u početnoj ponudi. Tako je moguće, primjerice, da strane uspostave partnerstva vezana uz aktivnosti koje nudi korporacija koja će provoditi ugovaranje. Najvažnije je da je posao povoljan i da udovoljava zahtjevima koji su u pitanju.

Zadržati

Nakon pronalaska idealnog dobavljača, sposobnog zadovoljiti zahtjeve tvrtke, bitno je da tvrtka s njim uspostavi dobar odnos, kako bi ga zadržala kao aktivan dio poslovnog procesa proizvodnje. To je važno jer pomaže korporaciji odgovornoj za pružanje ugovorene usluge ili proizvoda da nastavi kvalitetno i u skladu sa svim dogovorenim odredbama.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime