Tomislav saucha nisam dao podrshku jandrokoviu tajnica je krivotvorila moj

0
Rate this post

Strategije koje vode vaše poslovanje dalje

Kao što vidimo, putevi kupaca do trgovine su dobro diferencirani. Stoga je stvaranje višekanalne strategije ključno za razgovor s različitim publikama – i onima koji žele više osnovnih artikala i onima koji traže više premium proizvoda – i optimizirati svoj CAC.

Da biste poboljšali izvedbu svoje trgovine, odvojite proračun za ulaganje u kampanje, oglase, pa čak i strategije remarketinga. Time povećavate svoju vidljivost na internetu i svoje šanse za konverziju.

Druga strategija koja se široko koristi u kategoriji ljepote i kozmetike je izrada kompleta proizvoda. Na taj način kupcima nudite mogućnost diferencirane kupnje koja povećava njihovu percepciju dobiti i povećava prosječnu kartu vaše prodaje.

Pozornost na trendove

Digitalno tržište se neprestano kreće i donosi nove mogućnosti trgovcima svih segmenata. Stoga uvijek držite na oku trendove e-trgovine i svoju kategoriju.Trgovina uživo izvrstan je primjer! Format, koji vam omogućuje da svoje proizvode promovirate uživo i istovremeno ih prodajete online, već je uspješan u Brazilu i može biti izvrstan resurs za poticanje vaše prodaje.

Što se tiče trendova u segmentu, održivost je tema koja sve više dobiva na značaju u svemiru ljepote. Proizvodi i brendovi koji su usmjereni na čišći i održiviji proizvodni lanac privlače pažnju javnosti koja je uvijek u potrazi za brendovima koji zastupaju njihova uvjerenja i vrijednosti.

Koristite nakon prodaje za stvaranje nezaboravnog iskustva

Iskustvo kupnje koje nude brendovi postalo je jedan od glavnih razlikovnika tijekom online kupnje. Stoga obratite veliku pozornost na svoj postprodajni proces, što je idealno vrijeme za zadržavanje kupaca.

Dostava će također biti prvi kontakt koji će kupac imati s vašim proizvodom. Stoga je briga s ambalažom ključna – osobito ako narudžba sadrži tekuće proizvode koji mogu procuriti ili lomljive predmete!

  • Također iskoristite priliku za razmišljanje izvan okvira i kreirajte kreativno pakiranje koje izražava osobnost vašeg brenda i donosi vaše proizvode na originalniji način.
  • Tržište ljepote i kozmetike već je ogromno. Međutim, ne nedostaje vam mogućnosti koje možete iskoristiti i investirati u sektor! Nadam se da će vam ovi savjeti pomoći da još više jačate potencijal svog poslovanja.

Briga o sebi: Što očekivati ​​od beauty trendova za 2022

Briga o sebi: Pandemija je utjecala na promjene navika vezanih uz ritual ljepote, pogledajte nekoliko savjeta ovdje!

Briga o sebi: Što očekivati ​​od beauty trendova za 2022Giovanna Scarparo

Briga o sebi: Pandemija je utjecala na promjene navika vezanih uz ritual ljepote, pogledajte nekoliko savjeta ovdje!

Fotografija Anne Shvets na Pexelsu

Kao i uvijek, svemir ljepote uspijeva se obnoviti i prilagoditi stvarnosti svih žena. S pandemijom i transformacijom koju je izazvala u svim sferama života, promijenio se i naš odnos prema kozmetici.

Ako smo prije imali cijeli ritual šminkanja i njege općenito za odlazak na posao i izlazak s prijateljima, primjerice, tijekom socijalne izolacije, ova praksa je revidirana.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime