Beograd delije upale u zooloshki vrt i pretukle thompsonovu gazelu

0
Rate this post

Neki sastojci postaju sve istaknutiji u parfumeriji 2022.:

  • Cvjetni poput ruže i jasmina;
  • Začini poput Pink Peppera donose zavodljivu svježinu;
  • Razna drva poput cedra i sandalovine donose eleganciju.

Koncentracija

U Brazilu općenito koristimo više mirisa kao što su dezodoransi, kolonjske vode i prskalice, kojih će uvijek biti u porastu jer omogućuju parfumiranje prikladno za društveni život, bez ekscesa. U posebnim prilikama iz garderobe izvlačimo sve što možemo i kladimo se na najkoncentriranije mirise koji se nalaze kao što je Eaux de Parfum, na kraju krajeva, želimo podijeliti sve od sebe kako bismo proslavili susrete, prijateljstva, obitelj i život, zar ne?

Nastavite pratiti više vijesti i trendova o parfumerijskom svemiru ovdje na Blog do Boticário. Šest savjeta za klijente da se osjećaju sigurno u vašem salonu. Izgradite lojalnost kupaca pokazujući da je vaša ustanova u skladu sa sanitarnim protokolima.

Uklopi tekst: A+A-

Šest savjeta za klijente da se osjećaju sigurno u vašem salonu Neophodno je uvijek pokazati, za klijente i profesionalce, alkohol u gelu 70% (Umjetnost: TUTU)Male sredine i potreba za fizičkim kontaktom profesionalca i klijenta neke su od specifičnosti koje zaslužuju posebnu pozornost u aktivnostima kozmetičkog poslovanja tijekom pandemije.

  • Odvojili smo šest savjeta kako biste prenijeli sigurnost i izgradili lojalnost kupaca.
  • zdravstveni protokoli

Obavijestite kupce da su svi zaposlenici svjesni zdravstvenih i sigurnosnih protokola. Obavijestiti o provedenim obukama i naglasiti da će ova predavanja biti periodična. Ovdje je cilj pokazati posjetiteljima da svi razumiju važnost mjera i da znaju primijeniti protokole u rutini ustanove.

Rutina testiranja zaposlenika

Pokažite da se zaposlenicima u svemiru svakodnevno provjerava temperatura prije početka putovanja i da će ustanova znati kako to postupiti ako netko od njih ima ili samo prijavi simptome bolesti.

Organizacija servisa

Kako biste povećali sigurnost svih, obavijestite kupce da će se pozivi obavljati, po mogućnosti, uz prethodnu najavu. Vrijedno je zapamtiti da se kućni posjeti mogu provoditi pod uvjetom da se profesionalac i klijent pridržavaju higijenskih protokola; u objektima se sve usluge moraju obavljati pojedinačno, sa smanjenim kapacitetom.

Rutina testiranja zaposlenikaSocijalno distanciranje

Postavljanje plakata na vidljiva mjesta na minimalnoj udaljenosti od 1,5 metara i obvezna uporaba maski. Postavljanje akrilne zaštitne barijere na blagajnama, šalterima servisa i recepcijama također povećava kredibilitet objekta kod korisnika, koji shvaća da mjesto poduzima mjere opreza koliko god je to moguće.

  • Higijena
  • Uvijek ostavite 70% gel alkohola za higijenu ruku na izložbi za kupce i profesionalce.

Sanitizacija okoliša Navedite da se objekt dezinficira svakodnevno prije ponovnog otvaranja i nakon zatvaranja te da će tijekom korištenja opreme i proizvoda za uobičajenu uporabu, kao što su maske, šamponi i regeneratori, zaposlenici dezinficirati ruke.

Znati više

Pružamo poseban materijal za siguran rad salona i brijačnica – s kompletnim protokolom za tvrtke u sektoru ljepote – u našem ekskluzivnom prostoru za članove. Registrirajte se ovdje za pristup sadržaju.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime