Got khaleesi odbija osvojiti kraljev grudobran dok ne skupi za kavu na stra

0
Rate this post

Snažno smo podržali financijsko opredjeljenje Europske unije u potrazi za medicinskim rješenjima i potrazi za cjepivom, što je donijelo specifične posljedice u vidu prilično brzog podnošenja nekoliko projekata u tom smislu.

Podržali smo i neka razumna pojednostavljenja u pogledu postupaka pristupa europskom tržištu za ove naknadne prijavljene pripravke i samo načelo zajedničkih pregovora i zajedničke kupnje ovih cjepiva za sve države članice Europske unije u skladu s načelom proporcionalnosti stanovništva, jer problem se, kao što znamo, tiče svakoga.

Međutim, bili smo kritični prema tome kako je cijeli projekt napravljen i izveden

Kašnjenja, vrlo dalekosežna kašnjenja u pravovremenom izvršavanju ugovorenih kvota cjepiva, rezultirala su nepotrebnim kašnjenjima u provedbi programa cijepljenja u mnogim zemljama, uključujući Poljsku, u situaciji kada su te zemlje, posebice poput Poljske, bile spremne. da se ovaj proces, neophodan, vrlo važan, provodi mnogo brže.

Kao rezultat toga, Poljska je bila među onim državama članicama koje su zahtijevale od Europske komisije da izvrši snažan pritisak na proizvođače, pritisak koji nije bio ograničen samo na žalbe, već i usmjeren na korištenje instrumenata koje Europska unija, kao vrlo ozbiljan gospodarski blok, ima u njegova ruka.

  1. Prvi takav instrument bio je, naravno, aktiviranje mehanizma odobrenja za izvoz cjepiva. Srećom, morao se koristiti vrlo rijetko, ali sama činjenica da se nalazi među alatima koji su dostupni Europskoj uniji bila je značajna.
  2. Drugo vrlo specifično pitanje bilo je otvaranje rasprave o javnom objavljivanju licence u situaciji kada je riječ o opasnosti po zdravlje i život ljudi.

Druga točka koju bih želio istaknuti su novi prijedlozi o migraciji i azilu

Novi prijedlozi koje je predstavila Europska komisija tijekom njemačkog predsjedanja definitivno ispunjavaju mnoga očekivanja koja smo izrazili tijekom posljednjih 5 godina. Novi pristup posebno usmjerava aktivnosti na zaštitu vanjskih granica, na suradnju s trećim zemljama i na nedvosmislenu uvjetovanost te suradnje, kako razvojne tako i bilo koje druge, političke, gospodarske.

Sobzirom na učinak ovih zemalja. , često izvorne i tranzitne zemlje, migracije, u smislu obveza u provedbi politike povratka i politike readmisije prema osobama koje nemaju pravo očekivati ​​međunarodnu zaštitu u Europskoj uniji ili su jednostavno ilegalni migranti. Podržavamo načela solidarnosti u Europskoj uniji po ovom pitanju, ali želimo istaknuti da se to načelo mora provoditi na fleksibilan način, tj.

  • Druga točka koju bih želio istaknuti su novi prijedlozi o migraciji i aziluKoji će biti prilagođen mogućnostima i spremnosti država članica da osiguraju zajednički, solidarni odgovor. Ukratko, u ovom slučaju nećemo prihvatiti nikakav oblik azila ili migracije.
  • Još jedna stvar na koju treba obratiti pažnju, što je očiti uspjeh, ali uspjeh u stvari koja je sama po sebi negativna, je novi sporazum o gospodarskim odnosima, posebno trgovinskim odnosima, između Europske unije i Ujedinjenog Kraljevstva. Velika Britanija je napustila tržište Zajednice.
  • Osigurali smo međunarodnu zaštitu stečenih prava svih građana država članica Europske unije, uključujući i poljske državljane u Velikoj Britaniji, već u sporazumu o istupanju Velike Britanije iz Europske unije, dok dugi niz godina čekamo sretno rješenje problema budućih ekonomskih odnosa.

Nažalost, zbog britanske odluke, ovi budući gospodarski odnosi morali su se graditi na principima koji se ne temelje na tržištu Zajednice ili carinskoj uniji, što nameće vrlo velika ograničenja. (Bell) S druge strane, uspjeli smo ispregovarati sporazum koji na vrlo sveobuhvatan način utvrđuje pravila trgovine na načelima: nulte carine, nulte kvote i slobodan pristup britanskom tržištu također, što je bilo važno s poljskog stajališta, za pružatelje usluga cestovnog i zračnog prometa .

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime