DIY džipovi uspješni su projekti ruskih majstora. Jedinstveni SUV vlastitim rukama Na što obratiti posebnu pozornost

0
Rate this post

“Što je?” – iznenađeni su i vozači i putnici i pješaci kada na cesti naiđu na golem neobičan džip. I gotovo svi se okreću mehaničkom divu. Mnogi ga pokušavaju sustići automobilom ili se približiti parkiralištu. I sve za razumijevanje – kako je napravljen ovaj automobil? No, točan odgovor na ovo pitanje može dati samo vlasnik fantastičnog tehnološkog čuda. Izvođač radova iz Habarovska Pavel Mashinistov vlastitim je rukama sastavio SUV i kombinirao Suzuki, UAZ i specijalnu opremu.
Ideja za ribolov

Odgovor na pitanje: gdje se može kupiti?

može biti samo jedan – sa mnom! Ovo je kopija, druge takve u prirodi nema. Samo što nije na prodaju: napravio sam to zbog sebe, radi udobnosti i zbog duše, zašto da se rastajem od toga? – smije se Pavel.

Ideja za stvaranje udobnog i pristupačnog SUV-a došla je Pavelu Mashinistovu prije otprilike šest godina. Strastveni ribar i lovac jednom je pomislio što bi to bio automobil koji će lako savladati sve terene, a da ne stvara probleme vlasniku. Kako kaže Pavel, “da ne morate ići u blato iza traktora i izvlačiti fiksni džip.” Lagan, ali stabilan, moćan, ali ne troši previše goriva, izdržljiv, udoban… I pritom – nije preskup.

  • U to vrijeme u prirodi nije bilo automobila koji su ispunjavali navedene zahtjeve.
  • A onda je Pavel odlučio napraviti svoj auto iz snova vlastitim rukama! Srećom, za to je bilo dovoljno stručnosti.
  • Pavel je školovani automehaničar i cijeli život je radio s raznim uređajima, od automobila do specijalne opreme.

Pavel je odlučio ne odgađati investiciju na neodređeno vrijeme i ubrzo je kupio jeftini Suzuki Escudo iz 1993. godine, najlakši i najkompaktniji džip. I posao stvaranja divovskog automobila počeo je ključati!

Prije svega, podigao sam tijelo, podigao ga iz okvira

Zatim je stavio osovine s mjenjačima iz UAZ-a, krutu blokadu diferencijala i ojačane osovine. Time se smanjuje ukupno opterećenje kotača, u isto vrijeme dok prijenos zakretnog momenta pada na kotač s najboljim prianjanjem. Auto ima stalni pogon na sva četiri kotača… Za poboljšanje sposobnosti vožnje na duge staze, “domaći” 1,6-litreni motor zamijenio sam snažnijim dvolitarskim, ali i iz “suzuki eskuda” i mjenjačem . Jeep je težak samo 1900 kg, ovaj motor mu je dovoljan. No, zahvaljujući ovom stanju, potrošnja goriva mog terenskog vozila, unatoč impresivnoj veličini, nije nimalo velika – oko 13 litara na 100 km na asfaltu. Kotači – gumeni dimenzija 120 x 60 cm i diskovi od 21 inča posebno naručeni u Moskvi. Bile su jako skupe. Obično su takvi prilično veliki kotači namijenjeni za posebnu specijalnu opremu, oluje potpuno neprohodan teren. Sav posao sam bio je izvan mojih moći. Prijatelji su pomogli: s tijelom, a zatim i s dizajnom krila – Zinovy ​​Kravtsov, s prijenosom – Andrey Timofeev.

Ispred svog “diva” Pavel je postavio vitlo dizajnirano za 3 tone, s kojim se džip može sam izvući ili pomoći drugim automobilima da izađu. Doduše, veći automobili od Nissana Terrana, lagani domaći terenski automobil neće se izvlačiti, inače riskira da se ošteti. Pavel je napravio otvor na krovu, ne samo kao dio ukrasa, već i zbog praktičnosti: tijekom aktivnosti na otvorenom iz njega je prikladno istraživati ​​okolicu. Dizajn krila također služi kao udobnost – premaz je vodootporan. Ako se nešto dogodi na cesti, u posebnoj kutiji pričvršćenoj straga umjesto rezervnog kotača, nalazi se sve što vam je potrebno da vlastitim rukama popravite nesreću na licu mjesta.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime