Broj proizvoda 1

Prije svega, vrlo zanimljiv uređaj tvrtke koji točno zna kako osigurati kvalitetne slike i stvarno zanimljiv dizajn. Iako je uređaj mali uređaj, nudi mnogo mogućnosti. Čak se čini da se radi o neobičnom ispunjenju snova adolescenata ili drugih ljudi koji su uključeni u videozapise, iako su najočitija ciljna skupina za njih ljudi koji se vlastitim karijerama bave društvenim medijima.

Broj proizvoda 2

Vrlo povoljna ponuda od Googlea, koja trenutno košta samo nekoliko u Poljskoj. Najvažnija karakteristika ovog pametnog zvučnika je, naravno, prisutnost jezičnog asistenta Google Assistant-a, koji polako i plaho počinje govoriti poljski. Stoga se ovaj uređaj sada čini boljom investicijom. Samo pričekajte dok nije izvršio onoliko naredbi na našem jeziku kao i na engleskom.

Broj proizvoda 3

Vjerojatno prilično kontroverzna pozicija i na početku mogu napomenuti da vjerojatno više ljudi voli uređaj, ali Sonyjeva reakcija može uvelike imati koristi od smanjenja cijena i podrške zajednice. Zbog nečega što je netko počeo proučavati o sigurnosti ove konzole jer, na kraju krajeva, brend poznat kao prva konzola zaslužuje bolje osvježenje.

Broj proizvoda 4

Najnovija generacija priključnih sustava, koji nakon povezivanja i prethodne generacije paketa iz Koreje, omogućuje upotrebu ručnog računala za razne zadatke koji su uglavnom usmjereni na uredski posao. Iako sam u početku bio skeptičan prema ovom rješenju, Korejci imaju ideju za to, a sam nastup je sjajan. Povezujemo telefon, može djelovati i kao trackpad, i započinjemo s radom.

Broj proizvoda 5

Druga osoba također mora imati takvu šahovnicu. Zatim se njihovi potezi prenose na naš proizvod, a sam šah kreće. Po mom mišljenju, sjajno rješenje za udaljene duele i za ljubitelje takvog igranja očigledna je kupovina.
Novi trendovi i razvoj stalno se pojavljuju izvan putovanja koji mogu utjecati na način na koji putujemo u budućnosti, kako povezujemo sustave i procese i nastavljamo komunicirati s jedne osobe na drugu. Tehnika često razmišlja o brojevima, poznatim jedinicama i nulama. Ako pogledate dionice koje traže slike tehnologije, vidjet ćete uglavnom apstraktne slike. ELEKTRONIKAGotovo nigdje se čovjek ne vraća. Tijekom proteklih nekoliko mjeseci proveo sam mnogo razgovora, vidio ključne točke, pratio članke i intervjue, ali mogu samo zaključiti istu stvar iznova i iznova. Napredak i inovacije trebaju se pozitivno razmotriti. Ne možemo to učiniti ako se tehnologija smatra odvojeno od osobe. U ovom blogu postavljam četiri glavna područja za buduću tehnologiju u centru putovanja, gdje ljudi igraju ključnu ulogu: održavanje, Personalizacija, iskustvo i što je najvažnije, ponašanje putnika. 1. Usluga i umjetna inteligencija Ljudska razina strojna inteligencija i umjetna inteligencija su apstraktne tehnologije s velikim potencijalom. Neke tvrtke već uspijevaju učiniti vrlo specifičnim i primijeniti. U putovanjima kao industriji postoji stalna borba za" timski rad " s AI. Umjetna inteligencija (AI) trenutno je sveti gral kada je riječ o suradnji između čovjeka, stroja i podataka. Razmislite o dubokom učenju, obradi prirodnog jezika i strojnom učenju, te tehnologije revolucioniziraju Svijet. Kao i naša industrija. Ali putovanje je posao ljudi. Koliko bi umjetne organizacije trebale ili bi mogle biti Turističke organizacije? I u kojoj mjeri potrošači to žele? Powered by AI: stvaranje ljudi pametnije u svojoj orbiti Prediktivna priroda podataka za mnoge turističke organizacije je ono što AI čini tako zanimljivim za istraživanje i / ili implementaciju. No, industrija još uvijek ima način zamjene potpuno autonomnog putničkog agenta (koji radi za AI) za čovjeka. Trenutačno, AI-Based Chatbots uglavnom još uvijek djeluju kao neosobni FAQ/search/booking alat za automatizaciju određenih elemenata kontakta s klijentima i / ili procesa pretraživanja kako bi učinkovito funkcionirali. Izravna prednost putniku ne mora nužno jesti ako ne možete kontaktirati nikoga putem stalne službe za korisnike ili društvenih medija. Međutim, stručnjaci jasno vide budućnost kada je u pitanju stvaranje ljudi "pametnijim" u svom radu. Tko u skupini potrošača zapravo voli rezervirati putovanje putem chat bota? Za koga to radimo? Millennials ne zanima Chatbots, tko to radi? Mladi Millenials i generacija Z-ers (nedostižna generacija) o kojima govorim gotovo svakodnevno kao studenti koje podučavam, na primjer, ne zanima AI aplikacije na putovanjima poput chat botova. Oni i njihovi vršnjaci vide kost kao neosobnu, trik ili alat, osjećaju se prevareni u kontaktu s klijentima i obično odabiru opciju za razgovor s nekim "stvarnim" ako postoji takva mogućnost. Vjeruju da ima smisla da ako imate pitanje na početku procesa pretraživanja, bot može tražiti navigaciju. ""Robotski odgovor" je bolji od čekanja odgovora tri sata ili više", kaže više ili manje njihova potreba za trenutnim ili neposrednim kontaktom. Biti tehnički pametan je značajka ove radne skupine, ali svakako postoji velika potreba za osobnim kontaktom s tom ciljanom skupinom. AI je u osnovi cool za ove ciljne skupine u obliku Alexa ili Google Home, AI uređaja koji možete aktivno raditi. Na primjer, s osvjetljenjem dnevnog boravka, Alexa je glasnija i mekša, ili je zamolite za zabavnu šalu ili činjenicu. To bi trebalo biti nešto ili smiješno u skladu s tisućljećima, " barem dodaje nešto iskustvu." 2. Personalizacija Tehnologija i ai pomažu organizacijama da se inoviraju, ali još uvijek daleko prije personalizacije. Zato je Personalizacija već neko vrijeme moderna riječ, možda najčešće korišten pojam u prezentacijama i ključnim riječima posljednjih godina. Ti bi trebao biti. Personalizacija je jedan od najvažnijih autonomnih elemenata koji promiču uspjeh putničkih organizacija za izgradnju mosta između čovjeka i tehnologije. Potrošač također očekuje takav osobni pristup. Društveni mediji: virtualni ljudski glas pozitivno utječe na reputaciju Da bismo dodatno istražili mogućnosti tehnologije u kontekstu personalizacije, prvo bih želio obratiti pažnju na društvene medije i događaje koji se događaju tamo. ELEKTRONIKAZnanstvena istraživanja pokazala su, na primjer, da su potrošači / putnici daleko povoljniji za turističku tvrtku s" ljudskim glasom " na društvenim medijima. Kada potrošač izgleda kao da može doći u dodir putem aktivnosti društvenih medija tvrtke, to stvara pozitivniji korporativni ugled. Učinak se može pojačati korištenjem takozvanog "kolokvijalnog ljudskog glasa" ili ljudskog govornog jezika. To su on-line razgovori koji se, između ostalog, održavaju na intervjuu jedan-na-jedan, gdje-između ostalog-razumijevanje tuđe perspektive, otvorenost kritici, korištenje pamet i sve pogreške koje su bile spremne priznati. Kada se tvrtke na taj način susreću s potrošačima, to dovodi do pozitivnijeg dojma o ugledu tvrtke, prema istraživanju Corné Dijkmans. Osim toga, ovaj "ljudski ton", na primjer, u slučaju pritužbi i incidenata, može izvući hladnoću iz zraka i pokazati da tvrtka ozbiljno shvaća online razgovor s potrošačem i otvorena je za dijalog.
  • Govoreći na jednom jeziku, čak i na društvenim medijima, time pridonosi pozitivnijoj povezanosti s organizacijom. Ovaj nalaz, plus činjenica da se dijalog može odvijati, jedan je od temeljnih načela uspješnog high-tech rješenja s ljudskim dodirom.
  • Uspješna Personalizacija počinje s pravim jezikom Važnost jezika za uspješno prilagođavanje poruka i sadržaja odavno je poznata. Na primjer, kada gledamo kako međunarodne turističke web stranice personaliziraju svoj sadržaj, to znači da nude web stranicu na različitim jezicima posjetiteljima web stranice.
  • Poboljšanje kvalitete službe za korisnike s tehnologijom U mnogim europskim zemljama engleski još nije tako tečno kao što se često misli u Nizozemskoj. Mnoge tehnologije još se ne koriste za uklanjanje ove barijere.
  • Za sljedeću generaciju turizma, europskog projekta u kojem sudjelujem, istražujemo praznine vještina u Europi u turizmu, uključujući društvene i digitalne vještine. Jedna takva društvena vještina je interkulturalna komunikacija.
  • To ne znači, usput, da biste trebali govoriti engleski kako biste imali dobar razgovor ili biti dobra usluga za kupca.
Tehnologija kao sredstvo ljudske komunikacije, CLM, tag njega Riječ je o pružanju takozvanog "mekog slijetanja" čim turist stigne. Dobra inicijativa za ponuditi" meko slijetanje " stranih turista u Nizozemskoj je, na primjer, oznaka KLM care, alat koji okuplja kineske turiste u kineskim govornim porukama dok istražuje najvažnije amsterdamske tekstove i kontekst. Dakle, izvorni sadržaj. Osim toga, postoji niz aplikacija koje se usredotočuju na prevođenje tekstova, od kojih je Google Prevoditelj možda najpoznatiji. Međutim, takve aplikacije još nisu uspjele ojačati osobnu vezu između ljudi. Početak Travisa upoznao je Travis Pocket Translator 2017. godine, uređaj za prevođenje u stvarnom vremenu koji ima oko 100 jezika. spreekt.De univerzalni alat za prevođenje usmjeren je na glasovne poruke i trebao bi pomoći "jezičnim prazninama" da izađu iz svijeta. Za putnike i profesionalce koji se bave putnicima i stoga se susreću s novim ljudima, alat mora osigurati da osobni ili poslovni razgovor postane još vrijedniji. Travis odabire najbolji softver za prevođenje u svakoj jezičnoj kombinaciji, od velikih šarži poput Googlea i Microsofta do lokalnih stranaka. ELEKTRONIKAOrganizacije koje se bave putnicima iz različitih zemalja i kultura su prednost stranaka koje mogu dodati nešto dodatno izvanmrežnom kontaktu, uslugama u stvarnom vremenu. Travis također koriste zrakoplovne tvrtke i hotelski osoblje, kao i hoteli. Zanima me kako će se to razvijati. Uostalom, kako je to kao potrošač biti u stanju govoriti jezik svugdje s alatom i dobiti uslugu bez potrebe da se zabrljati s jezikom i riječima? Kao putnik (ovaj put u Parizu i Disneylandu) i na međunarodnoj konferenciji (poslovni putnik), s delegatima iz više od osam zemalja, želio sam pokušati vidjeti u kojoj mjeri takva tehnologija narušava ili obogaćuje ljudski razgovor. Stavio sam uređaj u torbu cijeli tjedan, i naravno, bilo je situacija u kojima sam ga zgrabio. U autobusu na putu do misije, razgovaram s španjolskim kolegom, na ručku s mojim francuskim kolegom, i, tijekom boravka u hotelu. Neke riječi su teško naći na engleskom jeziku kao ne native, to mi je pomoglo. 4. Ponašanje putnika Kontinuirana globalizacija dugo je značila da putovanja postaju roba. Uz malo poteškoća, ljudi putuju kroz vrijeme, valute, kulture i jezike. Poželjno je što je češće moguće, ponekad što je više moguće. Postoji sve veći interes za nepoznata mjesta gdje se može govoriti samo na lokalnom jeziku i samo nekoliko ljudi može govoriti engleski.