Fiskalni inspektor slomio nogu bjezeci od konobara koji mu je nosio racun

0
140
Rate this post

Savjeti za au pairs kako se brinuti o sebi

  • Vodite računa o svom fizičkom i psihičkom zdravlju dok boravite u
  • Od strane Cultural Care Au Pair

Biti au pair u SAD-u je nevjerojatno iskustvo koje se doživi jednom u životu, ali kao i svaka druga godina ili prilika za posao u inozemstvu, također se može pohvaliti svojim udjelom stresa. Zato je tako ključno za au pair koji se brine o svojoj djeci domaćinima u SAD-u da nađu i načine da se brinu o sebi.

Možda se pitate: što se podrazumijeva pod “brigom o sebi”? Pa, različitim ljudima može značiti mnogo različitih stvari. Briga o sebi je koncept koji se kreće od mentalnog zdravlja do fizičkog i emocionalnog zdravlja, čak do duhovnog zdravlja i, ako se provodi redovito, može poboljšati vaš život i pomoći vam da postanete bolja, lucidnija i zadovoljnija verzija sebe.

U svom najjednostavnijem obliku, briga o sebi podrazumijeva brigu o sebi na načine koji najbolje odgovaraju vašim potrebama.

Osjećate li se umorno i umorno? Odrijemajte ili uronite u lijepu opuštajuću pjenušavu kupku. Imate li briga koje vas sruše? Pokušajte meditirati ili duboko udahnite kako biste oslobodili napetost. Imate li bolove u leđima ili teško spavate? Izađite u šetnju!

Sastavili smo popis najboljih oblika brige o sebi i kako oni mogu biti korisni za au pair koji žive u SAD-u. Bilo da ste jako zauzeti brigom o djeci domaćinima ili ste pomalo tužni jer ste nostalgični za domom ili, jednostavnije, trebate pronaći novi način da ostanete zdravi, ovi će savjeti zasigurno biti korisni.

Savjet broj 1: Udahnite, izdahnite

Disanje. To je jedna od naših najosnovnijih ljudskih funkcija, to je svijet u kojem ostajemo živi! Ipak, ljudi često zaborave koliko je važno za naše fizičko i mentalno zdravlje da s vremena na vrijeme stanemo i samo dišemo. Kada osjetite da vas preplavi tjeskoba, prestanite s tim što radite i nekoliko puta duboko udahnite. Vjerujte mi, to će olakšati stvari.

  • Ako tražite vježbu dubokog disanja, pokušajte s ovim: polako udahnite kroz nos brojeći do 4. Napunite pluća. Sada ponovno zadržite zrak u plućima brojeći do 4. Nakon što zadržite dah 4 sekunde, izdahnite zrak kroz usta još jednom brojeći do 4.
  • Zatim zadržite pune 4 sekunde bez udisaja ili izdisaja. Ponovite istu operaciju nekoliko puta i slobodno izdahnite glasno, dobro ćete se osjećati!
  • Ova bi vam vježba trebala pomoći da razbistrite um, usporite otkucaje srca i napunite baterije kako biste se osvježeni mogli vratiti onome što ste radili.

Savjet broj 1: Udahnite, izdahniteSavjet broj 2: Vježbajte

Vjerojatno ste to čuli uvijek iznova, ali postoji razlog zašto je tjelovježba tako dobro dokazan oblik fizičke i mentalne terapije. Vježbanje oslobađa endorfine, održava vaše tijelo zadovoljnim i osigurava dobro usredotočeno mentalno stanje. Čak vam pomaže i bolje spavati!

Bilo koji oblik vježbanja koji odaberete bit će u redu. Na primjer, radite li dugo trčanje na otvorenom? Vrlo dobro! Veliki ste ljubitelj dizanja utega? Idite u teretanu ili, ako više volite trenirati kod kuće, uzmite bilo koji predmet koji imate kod kuće i koristite ga za trening.

Tražite li nešto malo opuštajuće? Isprobajte sat joge! Ako želite uštedjeti nešto novca ili više volite vježbati u udobnosti svoje dnevne sobe, evo nekoliko sjajnih online lekcija koje možete isprobati. Namaste!

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime