Najstrozha kazna crkva vjerouchitelja koji poziva na strijeljanje premjesti

0
46
Rate this post

Drugo pitanje postavlja pitanje “koliko često sudionici idu u teretanu”, samo je jedan sudionik odgovorio da aktivnost vježba dva puta tjedno, dvoje sudionika je odgovorilo da idu tri puta tjedno, još dvoje je odgovorilo da idu četiri puta tjedno tjedan i jedan je odgovorio da ide pet puta tjedno.

Danas živimo u tjeskobnom životu, bez dovoljno tjelesne aktivnosti za takvu tjeskobu.

Hrana i piće postaju rješenje za mnoge probleme, puno je ugodnije samo jesti i piti nego ići baviti se nekim sportom, baviti se tjelesnom aktivnošću i zaboraviti na probleme, između ostalog profesionalne, osobne11.

  • Treće pitanje postavlja pitanje “vrijeme koje je svakom potrebno za prakticiranje dnevne aktivnosti”, troje je odgovorilo da trening traje oko 40 minuta, dok je ostalo troje reklo da aktivnost vježba 1 sat.
  • Međutim, tradicionalna preporuka od najmanje 30 minuta, pet dana u tjednu tjelesnih aktivnosti laganog do umjerenog intenziteta, koja se prvenstveno temelji na učincima tjelesne aktivnosti na kardiovaskularne i druge kronične bolesti,
  • preporučuje se da se započnu programi vježbanja za pretile osobe. s minimalno 150 minuta tjedno umjerenim intenzitetom i postupno napredovati na 200 do 300 minuta tjedno istim intenzitetom.14

Četvrto pitanje tražilo je saznanje “koliko dana u tjednu rade srednje aktivnosti otpora”, među odgovorima, četiri sudionika su rekla da to rade samo dva puta tjedno, a druga dva sudionika odgovorila su tri puta tjedno.

Istraživanja pokazuju da vježbe snage u kombinaciji s aerobnim vježbama postižu bolje rezultate u programima mršavljenja. Da bi se postigli najbolji rezultati, praktičari tjelesnog vježbanja obično mogu poboljšati ukupnu potrošnju energije, povećati čistu masu i mobilizaciju masti tijekom procesa mršavljenja.13

Peto pitanje odnosi se na “dane u tjednu kada rade naprednu aktivnost otpora”, samo jedan sudionik odgovara da nikada nije prakticirao ovu vrstu aktivnosti, troje je odgovorilo da je obično praktikuju jednom tjedno, a dvoje je reklo da je vježbajte dva puta tjedno.puta tjedno.

Kraemer i sur. (1999.)

Proveli su istraživanje s 31 ženom, prosječne dobi od 35 godina, tijekom 12 tjedana.

Ti su pojedinci podijeljeni u četiri skupine, prva kontrolna, druga samo dijeta, treća dijeta plus aerobna vježba i četvrta dijeta, aerobna vježba i utezi. U ovoj studiji došao je do takvih zaključaka: skupine koje su bile na dijeti (druga skupina, treća skupina i četvrta skupina) imale su značajno smanjenje tjelesne težine, postotka masti i masne mase.

Kroz dobivene rezultate uočeno je da se gubitak težine tijekom umjerenog kalorijskog ograničenja ne mijenja uključivanjem aerobne vježbe ili aerobne vježbe u sprezi s vježbama s utezima

  1. Proveli su istraživanje s 31 ženom, prosječne dobi od 35 godina, tijekom 12 tjedanaAli prehrana u kombinaciji s treningom može potaknuti izvanrednu prilagodbu aerobnog kapaciteta i mišićne snage unatoč značajnom smanjenju tjelesne težine.14
  2. Šesto pitanje pita sudionika da li se “prakticira bilo kojom drugom vrstom tjelesne aktivnosti”, troje je odgovorilo ne, ostalo troje potvrdno. Sagovornik V.M.C. prijavio da se bavi aerobikom u vodi, sudionik M.A. rekla da se bavi nogometom, a sagovornica S.B. rekao je da prakticira funkcionalni trening.

Tjelesna tjelovježba također je važna za promicanje adekvatne energetske ravnoteže, jer je energija koja se troši tijekom tjelesne aktivnosti važna za pozitivan učinak na metabolizam u mirovanju i poboljšanje tjelesne građe, čime se može održati ili čak sačuvati mišićna masa tijekom mršavljenja.15

Sedmo pitanje nastoji otkriti je li sudionik “osjećao nekakvu korist od tjelesne aktivnosti”, a svi su odgovorili da ona popravlja raspoloženje, sudionik T.S. i Q.S. rekao da se dobro osjećaju nakon tjelesne aktivnosti, sudionik S.B. i M.A. je odgovorio da stvara više istezanja, da se osjećaju opušteno, sudionik R.M.D. osjeća više uzbuđenja zbog posla i manje stresa u svakodnevnom životu, V.M.C. čini jasnim dobrobit, lakoću nakon aktivnosti, stvarajući tako kvalitetniji život.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime