Pronali smo studentice koje ne izrauju svoj nakit

0
Rate this post

Slušajte puno prije nego što progovorite

Ovo je pravilo koje se primjenjuje na bilo koji pregovarački format: znati slušati ključno je za znati što dobavljač može ponuditi i kako će se to učiniti u praksi. Dopuštajući drugoj strani da prva govori, tvrtka ima priliku artikulirati svoje specifične zahtjeve s onim što dobavljač predlaže i odatle pripremiti protuprijedlog u skladu s realnošću poslovanja.

Ovo ponašanje ima važnu stratešku ulogu u trgovanju. Na taj način postavite prava pitanja, kako biste jasno i objektivno razumjeli najvažnije točke ponude i iskoristite te informacije u svoju korist!

Također, izbjegavajte previše pričati, otkrivati ​​strateške informacije koje bi mogle naštetiti vašoj pregovaračkoj moći. Recite samo ono bitno i pazite da ne popustite svojim granicama i ciljevima.

Uvijek imajte na umu alternativu

Pregovori s bilo kojim dobavljačem nikada neće biti pošteni ako je to vaša jedina opcija zapošljavanja na tržištu. A situacija se pogoršava ako zna za ovo stanje. To se događa zato što, kada tvrtka postane ovisna o proizvodima ili uslugama koje nudi dobavljač, gubi priliku tijekom procesa zatvaranja.

Kako ne biste bili taoci niti jedne mogućnosti zbog nedostatka alternativa, uvijek je dobro imati plan B koji ćete provesti u praksi, u slučaju da pregovaranje nije zanimljivo tvrtki. Ova opcija može čak uključivati ​​promjenu proizvoda koji bi se proizvodio od inputa tog dobavljača ili još drastičnije promjene u strategiji tvrtke. Potrebno je analizirati što će se više isplatiti.

Budite fleksibilni u poslovanju s dobavljačima

Uključite prekidač fleksibilnosti kada ulazite u trgovinu. Da, vrlo je važno imati dobro definirane ciljeve cijene i rokova, ali nemojte biti ograničeni samo na jednu vrijednost. Usvojite relativno elastičnu marginu.

  1. Zapamtite da nijedan pregovor nije jednostran. Stoga će možda biti potrebno malo prošetati prema dobavljaču, kako bi konačni dogovor bio dobar za obje strane.
  2. Znajte dozirati: budite čvrsti s najvažnijim, ali imajte dovoljno fleksibilnosti da napravite dobar posao.

Gradite dugoročne odnose

Jedan od razloga zašto bi pregovori uvijek trebali biti dobri za obje uključene strane je taj što, obično, odnos s dobavljačem nije ograničen na jednu transakciju, protežeći se tijekom cijelog razdoblja isporuke onoga što je kupljeno.

Važno je uspostaviti dugoročne odnose s dobavljačima koji se stalno ponavljaju kako bi se razvila veza povjerenja, kako bi pregovori bili ugodniji i lakše postigli konsenzus. Rad na odnosu s dobavljačima znači olakšati pregovore s njima!

Gradite dugoročne odnoseOstavite emocionalno po strani

Nikada nemojte uzimati svoje emocije u trenutak pregovora. Ovim postupkom treba se baviti što je više moguće profesionalno. Dakle, izražavanje straha, ljutnje ili bilo kojeg drugog snažnog osjećaja znači gubitak kontrole i ranjivosti. Prilikom trgovanja pokušajte što je više moguće racionalizirati i kontrolirati svoje emocije.

Istražite prije bilo kakve kupnje

  • Uvijek pokušajte biti opremljeni relevantnim informacijama o proizvodima i ponudama dobavljača (a također i onima vaših konkurenata) tijekom pregovora.
  • Nemojte donositi loše odluke zbog čistog nedostatka znanja.
  • Istražite puno o mogućnostima koje će odgovarati vašem poslovanju i razmotrite svaki detalj prije sklapanja posla.
Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime