Uskladite svoju viziju s vizijom dobavljača
Iz strateških razloga, ne morate otkrivati previše detalja kada pregovarate s dobavljačem. U svakom slučaju, važno je da ima viziju tržišta usklađenu s onom svoje tvrtke, razumijevajući njezinu vrijednost. Ako je dobavljač bolje upoznat s posebnostima tržišta na kojem posluje vaša tvrtka, može bolje razumjeti vaše zahtjeve, pa čak i dati bolju ponudu.
Dobro razmislite o svojoj strategiji kupnje
U pregovorima je vrlo važno slijediti strategiju, umjesto da jednostavno neusklađeno, bez ikakve osnove tražite popuste. Kada planirate razgovor s dobavljačem, definirajte kako ćete provesti pristup i djelovati dosljedno, uvijek usredotočeni na krajnji cilj.
Kako ostvariti popuste na ove ponude
Zatim ćemo vam pokazati neke moćne strategije za ostvarivanje popusta na pregovore s dobavljačima. Ova praksa je važna jer, osim što stvara uštede za tvrtku, nastoji povećati njezinu kupovnu moć i optimizirati argumentacijski kapacitet osobe koja pregovara. Saznajte koji su glavni načini.
zadovoljiti potražnju
Prije nego počnu pregovarati o cijenama s dobavljačima, oni koji će voditi razgovore moraju dobro poznavati zahtjeve tvrtke, kao što su količina proizvoda ili usluga koje im trebaju i rok u kojem ih trebaju zaprimiti. Ovladavanjem ovim informacijama izbjegava se pogreške koje mogu ugroziti produktivnost tvrtke.
Napravite analizu cijena
Nije dovoljno da pregovarač od tvrtke dobavljača traži popuste. Bitno je da ima čvrste temelje za to. Kako bi podržao svoj prijedlog smanjenja vrijednosti, zaposlenik mora poznavati tržište, a zatim biti sposoban analizirati cijene koje mogu prakticirati obje strane u pregovorima.
Stvorite partnersku mrežu
Suradnja s dobavljačima omogućuje tvrtki da radi zajedno s njima, optimizirajući razvoj komercijalnog procesa. Na taj način stranke uključene u transakciju mogu zaključiti ugovore koji nadilaze konkretnu prodaju koja je u tijeku, obuhvaćajući druge radnje čiji je interes obostrani, što može dovesti do primjene popusta.
Predstavite svoj posao
Održavanje dobrog imidža poslovanja ključno je za pronalaženje izvrsnih dobavljača. Dakle, pravovremeno plaćanje i poštivanje ugovorenih obveza načini su na koje tvrtka mora očuvati svoj brend i istovremeno tražiti rabate.
- Tehnike pregovaranja koje obrađujemo u postu imaju sve što može učiniti razliku pri sklapanju ugovora s dobavljačima.
- Zajedno, korištenje ovih alata sposobno je podići kvalitetu usluga i kupljenih proizvoda, smanjiti operativne troškove tvrtke i učiniti poslovanje konkurentnijim u odnosu na konkurenciju.
- Sada kada znate glavne tehnike pregovaranja s dobavljačima, isprobajte DocuSign besplatno 30 dana i pogledajte kako naše rješenje može optimizirati vaše poslovanje!
Regulatorne norme (NR) za zaštitu na radu i medicinu su smjernice koje zahtijevaju minimalne zahtjeve za osiguranje zdravlja i zaštite zaposlenika, surađujući na smanjenju nesreća i očuvanju fizičkog integriteta radnika. NR priprema, objavljuje, pregledava i nadzire Ministarstvo rada, a u 2018. godini imamo objavljeno 36 Regulatornih normi, a još dvije su u javnom savjetovanju.
NR 1 – Opće odredbe
U pogledu preventivnog djelovanja na radnom mjestu definirana su prava i obveze države, poslodavaca i zaposlenika. Poslodavac je dužan pripremiti radne naloge koji sadrže rizike izloženosti i informirati svoje zaposlenike putem obavijesti, plakata, elektroničkih sredstava i ostalog.
NR 2 – Prethodni pregled
Inspekcija se provodi u prostorijama objekta radi provjere fizičkog prostora okoliša. Mjesto mora imati minimalne sigurnosne uvjete za rad.
Blog