Skupljaju se potpisi za referendum o zabrani proslave 70. obljetnice osloba

0
18
Rate this post

zdravstveni tim: svi stručnjaci koji održavaju kontakt s pacijentom trebaju raditi zajedno. U idealnom slučaju, tim bi važne odluke donosio kao grupa. Međutim, to nije moguće, u tom slučaju medicinski karton postaje bitan, jer olakšava komunikaciju između stručnjaka.

Zašto je tehnologija ključna za medicinsku dokumentaciju?

Tehnologija ima ulogu olakšavanja svakodnevnog života ljudskih bića, a elektronički medicinski karton je dokaz tome. To je izvrsna opcija za subjekt koji nastoji poboljšati svoje procese, razviti i zadržati svoje pacijente.

Međutim, zapamtite da je prvi korak implementacija Enterprise Resource Planning (ERP) ili integriranog sustava upravljanja poslovanjem, za implementaciju elektroničkog medicinskog kartona.

  • Proučite interne procese brazilskih institucija i uvjerite se kako zdravstveni karton pacijenta čini svu razliku u kvaliteti korisničke skrbi.
  • Poteškoće digitalnog obrazovanja tijekom pandemije COVID-19
  • Victor Hugo Paula Flauzino Victor Hugo Paula Flauzino
  • Bez komentara

PREGLEDAJ ČLANAK

FLAUZINO, Victor Hugo de Paula [1] , CESÁRIO, Jonas Magno dos Santos [2] , HERNANDES, Luana de Oliveira [3], GOMES, Daiana Moreira [4] , VITORINO, Priscila Gramata da Silva [5]

FLAUZINO, Victor Hugo de Paula. et al. Poteškoće digitalnog obrazovanja tijekom pandemije COVID-19. Multidisciplinarni znanstveni časopis Nucleus of Knowledge. Godina 06, ur. 03, sv. 11, str. 05-32. ožujka 2021. ISSN: 2448-0959, Link za pristup:

SADRŽAJ ZNANSTVENOG ČLANKA

  • UVOD
  • METODOLOGIJA
  • REZULTATI
  • RASPRAVA
  • KATEGORIJA A – NAPREDAK TEHNOLOGIJE U DIGITALNOM OBRAZOVANJU
  • KATEGORIJA B – TEŠKOĆE U DIGITALNOM OBRAZOVANJU TIJEKOM PANDEMIJE COVID-19
  • KATEGORIJA C – RAZVOJ DIGITALNOG OBRAZOVANJA U PANDEMIJI COVID-19
  • ZAVRŠNA RAZMATRANJA
  • BIBLIOGRAFSKE REFERENCE

Ovo istraživanje ima za cilj opisati poteškoće s kojima se susreće digitalno obrazovanje tijekom pandemije COVID-19 i opisati evoluciju digitalnog obrazovanja u pandemiji COVID-19. Istraživanje je bibliografski pregled s deskriptivnim i kvalitativnim pristupom. Provedeno je u bazama podataka Google Scholar i SciELO (Scientific Electronic Library Online), sa sljedećim istraživačkim pitanjem: koje su bile poteškoće digitalnog obrazovanja u pandemiji COVID-19?

SADRŽAJ ZNANSTVENOG ČLANKA  Uključeni su akademski članci objavljeni između 2016. i 2020. na portugalskom jeziku, dostupni besplatno. Izuzeti su članci mlađi od 2016. godine, sažeci, časopisi koji se nisu bavili niti jednim od ciljeva, koji nisu odgovorili na istraživačko pitanje i ponovljeni članci pronađeni u gore navedenim bazama podataka.

Prikupljanje časopisa obavljeno je u siječnju 2021., što je rezultiralo konačnim uzorkom od 46 članaka. Temeljeno na istraživanju, učenje na daljinu vrijedan je alat koji studentima diljem svijeta omogućuje pristup obrazovanju.

Škole se moraju prilagoditi ovim inovacijama kako bi nastavnicima pružile nove strategije podučavanja koristeći digitalne platforme. S druge strane, iako dio stanovništva ima internet, pametne telefone, računala i mirnu učionicu, ostatak Brazila ne može jesti niti tri obroka dnevno.

Učitelji se također suočavaju s izazovom da budu pravilno osposobljeni za provedbu ovog novog modaliteta poučavanja. EAD je doživio veliku evoluciju tijekom pandemije, digitalne platforme su dinamične i približavaju učenika nastavniku, osim što studentima pružaju veliku količinu didaktičkog materijala.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime