Slika koja je podijelila hrvatsku pola hrvata vidi prvo polje shahovnice cr

0
Rate this post

Ključne riječi: Digitalno obrazovanje, COVID-19, poteškoće.

UVOD

Pandemija uzrokovana koronavirusom bila je odgovorna za modificiranje ne samo društvenih života ljudi, već i modela poučavanja. Učenje na daljinu (DE) već je postojalo kao alternativni model čija je glavna značajka pristup učenju na daljinu.

  • S pandemijom su obrazovne aktivnosti ponovno prilagođene hitnoj nastavi na daljinu, u početku bez definiranog plana. Napretkom pandemije bilo je potrebno prilagoditi sustav nastave koji se trenutno koristi kako bi svi učenici mogli nastaviti proces učenja (SPALDING i sur., 2020.)
  • Koncept obrazovanja na daljinu vrlo je jednostavan, nastavnici i učenici posreduju znanje kroz sinkrone i/ili asinkrone interakcije u različitim prostorima i vremenima, bez obzira na korištenje digitalnih artefakata.

Pojam udaljeni objašnjava njegovu glavnu karakteristiku: fizičku odvojenost između nastavnika i učenika u prostoru, ali ne isključuje kontakt između učenika ili korištenje tehničkih sredstava za ostvarivanje izravnog kontakta između učenika i nastavnika.

Metoda EAD poučavanja odvija se uz didaktičko-pedagoško posredovanje u procesu poučavanja i učenja, korištenjem TDIC-a (Digital Information and Communication Technologies), u kojem se kvalificirani i osposobljeni nastavnici koriste za praćenje i ocjenjivanje učenika, osim toga. razvijati obrazovne i suradničke aktivnosti za promicanje obrazovanja na nekoliko različitih mjesta (JOYE; MOREIRA; ROCHA, 2020.).

Zbog velikih promjena koje je covid-19 donio svijetu, obrazovanje je bilo jedan od najteže pogođenih sektora. Potreba za okupljanjem u učionicama i fizički kontakt, koji je često neizbježan, učinili su učionice glavnim točkama širenja covid-19.

Zbog toga su donesene različite nastavne mjere kako učenik ne bi bio oštećen i lišen pristupa učenju, kao obliku hitnog obrazovanja koji omogućuje kontinuitet obrazovanja.

Tako je digitalna tehnologija postala jedno od glavnih sredstava za održavanje obrazovnog procesa.

Zatim je uslijedilo obrazovanje na daljinu, koje ima za cilj ponuditi nastavu u formatima licem u lice, kao da su učenik i nastavnik u učionici, ali je u živom formatu i razvijeno je isključivo zbog krize (ARRUDA, 2020.)Hitno poučavanje na daljinu (ERE) moralo se uvesti zbog pandemije uzrokovane koronavirusom i obvezne socijalne distance kako bi se izbjegla zaraza.

Tako je digitalna tehnologija postala jedno od glavnih sredstava za održavanje obrazovnog procesaVrijedno je zapamtiti da je ovaj koncept izravno povezan sa situacijom koju trenutno doživljava svijet, nametnutom pandemijom.

Zadovoljiti obrazovne potrebe učenika, korištenjem digitalnog obrazovanja veliki je izazov jer većina nastavnika nije upoznata s ovom vrstom nastave. Potrebno je pažljivo analizirati svaki kontekst, tako da nijedan stručnjak ili student ne bude isključen iz procesa.

To uključuje logistiku (oprema i internetska mreža) kao i obuku stručnjaka kako bi se alati koristili ispravno i isplativo. Još jedan izazov vrijedan spomena suočenih s pandemijom: kako zadržati motivaciju učenika i osigurati da sudjeluju u nastavi i redovito koriste alate (LUDOVICO i sur., 2020.).

  • U području obrazovanja postoje pozivi za hitnim rješenjima za razvoj formalnih obrazovnih akcija tijekom pandemije, usvajaju se alternativne strategije u praksi školskog poučavanja, a te strategije treba ubrzati u ovom stoljeću.
  • Pandemija je poslužila kao odskočna daska obrazovnim institucijama da shvate da korištenje tehnologije za komunikaciju i nastavu treba strukturirati, da je svakim danom svijet tehnološki sve razvijeniji i da obrazovne institucije, posebno u Brazilu, to ne prate i kroz to se pojavilo sljedeće istraživačko pitanje, koje su bile poteškoće digitalnog obrazovanja tijekom pandemije COVID-19?
Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime