sljedea ultra odrzhat e se na markovom trgu jer su tamo ionako svi nadrogir

0
Rate this post

S napredovanjem pandemije bilo je potrebno prilagoditi obrazovni sustav koji se trenutno koristi kako bi svi učenici mogli nastaviti proces učenja. Ova prilagodba imala je važan utjecaj na znanost, nove obrazovne tehnologije počele su se široko koristiti. Studija ima opći cilj opisati poteškoće na koje se susreće digitalno obrazovanje tijekom pandemije COVID-19 i opisati evoluciju digitalnog obrazovanja u pandemiji COVID-19.

METODOLOGIJA

Ovo istraživanje je bibliografski pregled s deskriptivnim i kvalitativnim pristupom

U kojem je razrađen materijalom koji je nastao kao znanstveni članci objavljeni u znanstvenim časopisima (CESÁRIO; FLAUZINO; MEJIA, 2020.). Za razvoj istraživanja razrađeno je sljedeće pitanje koje su bile poteškoće digitalnog obrazovanja u pandemiji COVID-19? Uz problem, u Decs (Descriptors in Health Sciences) izvršena je potraga za deskriptorima sa sljedećim rezultatom;

Digitalna pismenost, teškoće u učenju i zaraze koronavirusom. Pretraživanje podataka izvršeno je u bazi podataka Google Scholar s deskriptorima u navodnicima (“”). U bazi podataka SciELO (Scientific Electronic Library Online) pretraživanje je izvršeno opcijom naprednog pretraživanja, zajedno s Booleovim logičkim operatorom “OR” i “AND”.

Zbornik znanstvenih članaka proveden je u siječnju 2021. i utvrđeni su kriteriji za uključivanje; akademski članci objavljeni između 2016. i 2020., na portugalskom jeziku, dostupni su besplatno i u gore navedenim bazama podataka.

Izuzeti su članci mlađi od 2016. godine, sažeci, časopisi koji se nisu bavili niti jednim od ciljeva i koji nisu odgovorili na istraživačko pitanje te ponovljeni članci pronađeni u gore navedenim bazama podataka. Kriteriji isključenja bit će objašnjeni kao što je prikazano na slici 1.

  • Slika 1: PRISMA dijagram toka
  • Izvor: vlastita razrada, 2021.
  • REZULTATI

Distribucija znanstvenih članaka koji su pronađeni u bazama podataka Google Scholar i Scielo prikazana je u tablici 1.Tablica 1 – Rezultati pretraživanja u bazama podataka  Izvor: Pripremili autori (2021).

Kako bi se prikazali podaci pronađeni tijekom istraživanja, podijeljeni su u tri kategorije prema njihovoj temi, i to: Kategorija A – Napredak tehnologije u digitalnom obrazovanju., Kategorija B – Poteškoće digitalnog obrazovanja tijekom pandemije COVID-19. 19 i Kategorija C – Evolucija digitalnog obrazovanja u pandemiji COVID-19.

Tablica 1 prikazuje članke s pregledom literature korištene u kategoriji A, sa sljedećim varijablama: autor, naslov, središnji cilj i vrsta studija.

 Članci uključeni u tematsku kategoriju A.

  • Autor/godina Naslov Ciljevi Vrsta studija
  • ARIZA, SCHMIDT, LIMA, 2016. Digitalne tehnologije: obrazovanje na daljinu i obrazovanje o okolišu Razmišljanje o interaktivnosti u obrazovanju na daljinu iz perspektive obrazovanja o okolišu Kvalitativno istraživanje: analiza slučaja
  • BASNIAK, SOARES, 2020. ProInfo i širenje obrazovne tehnologije u Brazilu. Nastojeći identificirati učinke Nacionalnog programa obrazovnih tehnologija u brazilskim školama. Kvalitativno istraživanje.
  •  Članci uključeni u tematsku kategoriju A.BARROSO, ANTUNES, 2016. Tehnologija u obrazovanju: digitalni alati koji olakšavaju nastavnu praksu Raspravljajte o tehnologiji koja se učinkovito primjenjuje u obrazovanju Meta-analiza
  • BITTENCOURT, ALBINO, 2017. Uporaba digitalnih tehnologija u obrazovanju 21. stoljeća Promišljanje o digitalnim tehnologijama i njihovoj uporabi u obrazovnom procesu digitalnih domorodaca. Kvalitativna (bibliografska) i kvantitativna istraživanja
  • FANTIN, 2017. Obrazovanje, učenje i tehnologija u istraživanju-osposobljavanju Razmišljati o tehnologiji kao kulturi, posredovanju procesa poučavanja i učenja na sveučilištu i kontinuiranom obrazovanju. pregled literature
  • HEINSFELD, PISCHETOLA, 2020. Digitalna kultura i obrazovanje, štivo kulturnih studija o izazovima suvremenosti. Generirajte objašnjenja za postupke pojedinaca unutar društvenog konteksta proučavanja. Teorija temeljena na podacima.
Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime