Slovenija zheli hrvatskoj zabraniti korishtenje rijechi zaljev slovenskog n

0
22
Rate this post

KOBS, JUNIOR, 2020. Uloga digitalnih tehnologija u obrazovanju: perspektive izvan školskih zidova. Istražiti neke mogućnosti proširenja digitalnih tehnologija na obrazovanje mladih i adolescenata. Opisna pretraga.

NUNES, 2017. Povijest digitalnog obrazovanja u Sergipeu (1998.-2011.) Istražite povijest Odbora za demokratizaciju informatike (CDI) u Sergipeu.

Kvantitativno-kvalitativno proučavanje

QUEIROZ, TORI, NASCIMENTO, 2020. Virtualna stvarnost u obrazovanju: pregled istraživačkih grupa u Brazilu. Kako bi se prekinule linije istraživanja usredotočene na obrazovanje, tražio se pojam “virtualna stvarnost”. Kvalitativno istraživanje.

PINHO, ARAÚJO, 2019. Digitalne tehnologije u obrazovanju Tocantins: analiza doprinosa učitelju Analizirajte doprinose digitalnih tehnologija učitelju Tocantinsa. Studija slučaja s kvalitativnim pristupom

LEITE, SILVA, 2020. Promjena veličine računalstva u nastavnom procesu u osnovnom obrazovanju: računalno mišljenje, svemir i digitalna kultura. Istražite kako se mijenja veličina računalstva u obrazovanju u svijetu i Brazilu. Književna revija.

OLIVEIRA, 2020. Korištenje digitalnih tehnologija, autonomija u učenju na daljinu i stručnom obrazovanju: mogućnost digitalne inkluzije. Analizirati i predstaviti u kojim aspektima korištenje digitalnih tehnologija ometa izgradnju autonomije u učenju i kako može poboljšati digitalnu inkluziju. Društveno-povijesna perspektiva.

OLIVEIRA, 2020.

PRIJE, SADA I POSLIJE: Neki izazovi za osnovno obrazovanje suočeni s pandemijom COVID-19. Potaknuti raspravu o panoramama prije i za vrijeme te mogućim horizontima nakon pandemije novog koronavirusa, u osnovnom obrazovanju. Kvantitativno istraživanje.
ROCHA, JOYE, MOREIRA, 2020.

Obrazovanje na daljinu u digitalnom dobu: tipologija, varijacije, korištenje i mogućnosti online obrazovanja Objasnite derivacije modela učenja u digitalnom obrazovanju na daljinu (DE), kao i razlikovati različite funkcije koje ovi modeli oblikuju u digitalno doba.

Ova studija je kvalitativne prirode, deskriptivna je tipa pregleda literature.

Izvor: vlastita razrada, 2021. Tablica 2 osmišljena je tako da prikazuje sve članke koji su korišteni za pregled literature kategorije B, sa sljedećim varijablama: autor, naslov, središnji cilj i vrsta studija.

Tablica 2 – Članci uključeni u tematsku kategoriju B.Autor Naslov Ciljevi Vrsta studija ARRUDA, 2020. Hitno obrazovanje na daljinu: elementi javnih politika u brazilskom obrazovanju u vrijeme COVID-19 Istaknite iznimnost situacije koja je mnoge zemlje navela da razviju hitne obrazovne akcije na daljinu i implikacije na različitim obrazovnim razinama.

Ova studija je kvalitativne prirode, deskriptivna je tipa pregleda literatureKvalitativna studija

ALVES, 2020. Obrazovanje na daljinu: između iluzije i stvarnosti. Raspraviti i analizirati smjernice održavatelja privatnih osnovnih škola. Pregled literature. AMARAL, POLYDORO, 2020. Izazovi prelaska na hitnu nastavu na daljinu na dodiplomskim tečajevima na Unicampu – Brazil.

  • Izvještava o Unicampovom odgovoru na pandemiju Covid-19 u okviru mature. Kvalitativno istraživanje.
  • CASTAMAN, RODRIGUES, 2020. Obrazovanje na daljinu u krizi COVID-19: izvješće o iskustvu. Poznavanje koncepata i temelja obrazovanja na daljinu te percepcija i strategija učenika za smanjenje gubitaka u procesu poučavanja i učenja. Bibliografsko istraživanje
  • COSTA, SOUSA, 2020. Izazovi obrazovanja i informacijskih i komunikacijskih tehnologija tijekom pandemije Covid-19: problematiziranje prijenosa asinkrone nastave na otvorenim televizijskim kanalima i korištenje interneta u didaktičko-pedagoške svrhe.
  • Procjena obrađenih mjera ne služi svim studentima, iako je mala koja ima manje ekonomske uvjete i više je marginalizirana. Istraživačka i deskriptivna znanstvena istraživanja.
Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime