Zvonimir mrshi umjesto na chelo sdp a odlazi u agrokor u agrokoru je manje

0
140
Rate this post

Trendovi ljepote i njege kože za 2022

ožujka 2022

Tržište ljepote i njege kože podložno je stalnim promjenama, zbog čega se pojavljuju novi modni i potrošački trendovi. Otkrijte trendove za nadolazeću godinu i modernizirajte svoje beauty rutine!

Novi stilovi života potrošača odražavaju se u njihovim izborima i, posljedično, u tržišnim trendovima. DIY (uradi sam) proizvodi su vrlo traženi od početka pandemijske krize, dok su proizvodi formulirani s održivim opcijama sve više izbor potrošača koji su svjesniji društvenih problema i održivosti.

SweetCare je okupio 10 trendova ljepote i njege kože za 2022. Dođite i otkrijte ih!

DIY trend tiče se korištenja beauty gadgeta, koji su se prije nalazili samo u beauty centrima, u udobnosti doma. Ovaj trend bio je potaknut tehnološkim napretkom i ograničenjima putovanja tijekom pandemije, zbog čega su se potrošači morali prilagoditi i inovirati svoje tretmane za njegu kože, počevši redovito koristiti te uređaje. Ovi uređaji uključuju tretmane kao što su mikrostruja, hiperinfuzija, fototerapija, ionoterapija, između ostalog.

U Sweetcareu nudimo širok raspon opcija za ovu vrstu tretmana, kao što su uređaji NuFace, Foreo, Steampod i Talika.

  • Zaštita od plavog svjetla
  • Izloženost plavom svjetlu dolazi od sunca, ali i od sve češće korištenih tehnoloških uređaja (računala, mobiteli i tableti).

Zabrinutost oko učinaka plavog svjetla na kožu je nešto što je motiviralo znanstvenu zajednicu, a neke studije već ukazuju na štetnost izloženosti plavom svjetlu, poput preranog starenja kože, hiperpigmentacije i pojave bora i linija.

  1. Očekuje se da će 2022. godine više marki lansirati svoje solarne proizvode sa zaštitom od plavog svjetla.
  2. Ovdje otkrijte neke od proizvoda sa zaštitom od plave svjetlosti.
  3. Ljepota bez vode
  4. Sensai

Paralelno sa potražnjom za održivim proizvodima od strane potrošača, pojavljuju se proizvodi bez vode (bez vode u sastojcima). Trenutno voda u kozmetičkim proizvodima ima funkciju “punila”, često zauzima 70%-80% formula, što uzrokuje veliku potrošnju vode u ovom sektoru.

Budući da je sve više potrošača svjesnih utjecaja robnih marki na okoliš (i mnogi se odlučuju samo za održive robne marke), imperativ je da brendovi stvaraju održiva rješenja (kao što su proizvodi u pločicama i prahu) koja zadovoljavaju potrebe potrošača. potrošačke preferencije.

Ovdje pronađite nekoliko prijedloga za proizvode bez vode.

  • Punjivi proizvodi
  • Lancome

Neki brendovi, svjesni brige za okoliš, posljednjih su godina lansirali proizvode s ambalažom koja omogućuje njihovu ponovnu upotrebu dopunjavanjem proizvoda.

Refill izdanja proizvoda sadrže više proizvoda (što vam omogućuje ponovno punjenje originalne ambalaže više puta) i pohranjuju se u manje estetskom pakiranju. Međutim, treba napomenuti da je omjer kvalitete i cijene potrošaču privlačniji, budući da proizvod nije tako skup kao original.

  1. Ovdje pronađite nekoliko prijedloga za proizvode bez vodeOvdje ćete pronaći neke od proizvoda koji dopuštaju njihovu ponovnu upotrebu.
  2. Njega vlasišta

U 2022. godini očekuje se nastavak pojavljivanja novih proizvoda za njegu vlasišta, s formulama koje uključuju proizvode koje inače nalazimo u serumima za lice. Na primjer, hijaluronska kiselina i skvalan za hidrataciju vlasišta, glicerin koji pomaže hraniti vlasište i alfa hidroksi kiselina za smanjenje iritacije.

U SweetCareu ćete pronaći veliku raznolikost proizvoda za njegu vlasišta.

Linija Kérastase Specifique razvijena je za liječenje različitih problema povezanih s vlasištem ostavljajući ga uravnoteženim i zdravim. Proizvodi iz asortimana Kérastase Chronologiste, koji je specijaliziran za njegu kose i vlasišta, sadrže hijaluronsku kiselinu, abesin i vitamin E.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime