Analitichari slozhni ne mozhe ova vlada toliko puta pasti koliko je puta bu

0
74
Rate this post

L’Oréal Professionnel je razvio Serie Expert Scalp liniju za profesionalnu njegu kose s osjetljivim i oštećenim vlasištem. Ostali asortimani kao što su Elution by Ducray, Rebalance od Lazartigue i KPL od Cantabria Labs specijalizirani su za tretman vlasišta.

Tehnološke primjene

Tijekom pandemije, a zbog ograničenja putovanja, pojavio se tehnološki napredak koji potrošačima omogućuje isprobavanje proizvoda (praktički) prije kupnje i dobivanje dermatoloških savjeta u udobnosti doma. Tehnologije kao što su “Virtual Try-on” i “Dijagnoza kože i kose” sve su modernije i obećavaju da će dobiti još veću važnost u 2022. godini.

U Sweetcareu već možete pronaći sljedeće tehnologije: Virtual Try-on (omogućuje vam da isprobate proizvode za šminkanje i bojanje kose prenošenjem fotografije ili “uživo” pomoću selfie kamere), Fragrance Finder (omogućuje vam da otkrijete svoj izbor na temelju Alat za umjetnu inteligenciju), Rutine Finder (omogućuje vam da otkrijete rutinu njege kože na temelju tipa kože i briga svakog korisnika).

Čisti, prirodni i organski odabiri za ljepotu

pjenasti

Povećanje svijesti potrošača o pitanjima održivosti okoliša navodi ih da počnu birati robne marke koje dijele iste brige. Posljedično, došlo je do povećanja potražnje za ovom vrstom proizvoda, koji se sastoji od prirodnih i/ili organskih proizvoda. Ovaj trend je otkriven uglavnom u Europi, s obzirom na sve veću zabrinutost oko korištenja kemijskih proizvoda na koži.

U Europi već postoji nekoliko certifikata koji osiguravaju da je proizvod prirodan, organski ili održiv. Od njih se ističu sljedeće:

  • Cosmétiques Naturels Certifiés (pripisuje se kozmetici proizvedenoj od prirodnih sirovina i dobivenoj od biljaka. Ne mogu uključivati ​​genetski modificirane organizme (GMO). Mogu se koristiti neki sintetički konzervansi, ali moraju biti na etiketi, a ambalaža se mora reciklirati);
  • NATRUE (Proizvodi s ovim pečatom mogu biti prirodna kozmetika, prirodna kozmetika s organskim dijelom (najmanje 70% prirodnih sastojaka ili onih dobivenih od prirodnih tvari su organske) ili organska kozmetika (95% prirodnih tvari ili njihovih derivata su organske). Ne smije uključivati ​​GMO;
  • Eko certifikat (95% sastojaka mora biti prirodno ili iz prirodnih izvora, od čega je 50% organskog (biološkog) podrijetla. Ambalaža mora biti reciklirana;

Inkluzivna ljepotaEU Ecolabel (pečat koji se dodjeljuje proizvodima koji, u usporedbi s drugim sličnim proizvodima, imaju smanjeni utjecaj na okoliš tijekom cijelog životnog ciklusa. Priznat kao ekološki najprihvatljiviji certifikat, ne provjerava “prirodnost” proizvoda, već sve aspekti koji se odnose na održivost proizvodnje).

U SweetCareu možete pronaći brend Apvita, koji sadrži oko 85% do 100% prirodnih proizvoda, Foamie, 100% veganski, Klorane, brand koji koristi recikliranu i recikliranu ambalažu te svoje inovativne i učinkovite sastojke na biljnoj bazi. odgovoran pristup i certificiran od strane EUROPEAN LABEL i Caudalíe, čiste robne marke kemikalija i proizvoda životinjskog i prirodnog podrijetla.

Inkluzivna ljepota

Shiseido

Godine 2020. i 2021. bile su godine velike važnosti za pitanja socijalne uključenosti, od pokreta protiv rasne diskriminacije do prava LGBT zajednica, preko izbjegličke krize u Europi.

Na taj su se način robne marke morale ponovno izmisliti i prilagoditi novim tržišnim dimenzijama, stvarajući nove proizvode i prilagođavajući postojeće.

Što se tiče tržišta ljepote i njege kože, glavna otkrića/trendovi koji će ostati u 2022. godini su: njega kože (njega brade i kose) za muškarce, te šminka, proizvodi za kožu i kosu za osobe različite boje kože, kose i kože.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime