Ivo josipovi sa svojim macho imidzhem odluchnog mushkarca privui u glasache

0
81
Rate this post

Ako ste ikada željeli imati uspješan salon ili ste počeli razmišljati o tome posljednjih godina, ostanite s nama!Stari ili nedavni san, činjenica je da održavanje kozmetičkog salona može biti veliki izazov za one koji nemaju znanja u menadžmentu.

Možda ste već primijetili: kod nas je narod zaista tašt. Tržište ljepote u Brazilu jedan je od sektora koji je najmanje pogođen ekonomskom nestabilnošću.Jeste li znali da ovdje u zemlji postoji više od 600.000 kozmetičkih salona – s obzirom samo na one formalne? Kako bi bilo da budete dio ovog popisa?

Otkrijte naše savjete za uspješan salon ljepote!

Uspješan kozmetički salon: promovirajte i potaknite obuku svojih zaposlenika. 1 – Investirajte u obuku u području ljepote

Možda se čini malo očitim, ali uvijek je dobro zapamtiti: nema planiranja, predanosti i suosjećanja koji bi mogli povesti posao naprijed ako nema i duboko tehničko poznavanje usluga koje salon nudi.

Stoga budite sigurni da stalno ulažete u obuku i osposobljavanje tima.

Bitno je da se, osim ovladavanja dobrim praksama i postupcima zajedničkim za svaku vrstu usluge, profesionalci informiraju o novim tehnikama i trendovima koji mogu poboljšati iskustvo onih koji posjećuju salone.

Dobra alternativa je sudjelovanje na sajmovima, radionicama i, naravno, tečajevima. To je dobra mjera za sve: dobivate motiviraniji tim i zadovoljnije kupce.

2 – Pohađajte tečajeve menadžmenta!

Ne morate biti specijalist ili imati visoko obrazovanje iz područja menadžmenta, ali je bitno imati znanje za planiranje svog poslovanja – s obzirom na fizičke, ljudske i financijske resurse, uz razumijevanje konkretnih pravnih aspekte ovog tržišta.

Kratki tečajevi mogu vam pomoći proširiti svoje znanje o planiranju, organizaciji, vodstvu, upravljanju ljudima, službi za korisnike, marketingu, novčanom toku, između ostalog.

3 – Poznajte tržište i budite na vrhu svega

Dok koncepti upravljanja služe za analizu onoga što se događa unutar poslovanja, gledajući izvana imate panoramu inovacija, trendova, pa čak i uobičajenih poteškoća u području ljepote.

Pratite vijesti, sudjelujte u događanjima i promatrajte kako natjecanje funkcionira. Sve je to također izvor proučavanja sektora.

  • 3 – Poznajte tržište i budite na vrhu svega4 – Izgradite dobar tim
  • Uspješan salon ljepote: Motiviran i kvalificiran tim ogleda se u dobroj usluzi.
  • Uspješan kozmetički salon: Motiviran i kvalificiran tim ogleda se u dobroj usluzi.
  • Osim što pokazuje kompetentnost u operativnim zadacima, tim treba biti predan srdačnoj i kvalitetnoj usluzi od početka do kraja.

Vrijedi obratiti pozornost na zakon koji regulira odnos salona i zaposlenika. Obveznica može biti pod CLT režimom ili u partnerstvu s vlasnikom (putem ugovora). U ovom području registracija MEI-a (Individual Microentrepreneur) je neuobičajena, budući da, prema zakonu, mikropoduzetnik pojedinac mora obavljati sve funkcije poslovanja.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime