Sadržaj
Obratite pozornost na higijenu mjesta
Danas je higijena postala ključna točka za svaki objekt. I ne govorimo samo o čišćenju okoliša, materijala i zaposlenika. Nakon pandemije također je potrebno ostaviti 70% alkoholni gel dostupan u cijelom okolišu, dezinficirati mjesta nakon što se napuste, često prati ruke itd.
Ovo su mjere koje preporučuje Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) i zasigurno će klijenti imati mnogo više samopouzdanja prilikom posjete vašoj ustanovi.
Počnite koristiti WhatsApp Business
Klađenje na online alate koji vam olakšavaju komunikaciju s klijentom je vrlo važno i funkcionira vrlo dobro. A WhatsApp je vrlo popularna, lako dostupna društvena mreža koja je prisutna na 99% pametnih telefona u Brazilu, prema istraživanju Panorama Mobile Time, koje je objavila tvrtka Opinion Box u kolovozu 2021.
Kako biste svoju komunikaciju učinili još profesionalnijom, odaberite WhatsApp Business. To je zasebna aplikacija i razvijena je posebno za male i srednje tvrtke. U njemu možete imati potpuniji profil, promovirati proizvode i usluge, kategorizirati kupce, automatizirati postupke, programirati brze odgovore itd.
Pokušajte otplatiti dugove
Ako ste prošli kroz težak period i nakupili mnogo dugova, vrijeme je da pokušate stati na noge i pregovarati o svim nepodmirenim troškovima. U suprotnom biste se mogli još više povrijediti u budućnosti i ne ostvariti nikakvu dobit od prodaje koju ostvarujete.
Sjednite, dišite, mirno pogledajte sve račune i kontaktirajte vjerovnike da ponovno pregovarate. Financijska organizacija je neophodna za nesmetano odvijanje svakog poslovanja.
Ponudite uslugu online zakazivanja termina
Možda već nudite ovaj modalitet, ali ako ne, vrijeme je da se pridružite. Pozivi s online zakazivanjem ne samo da optimiziraju vrijeme, već i pomažu organizirati profesionalni i klijentov raspored.
Postoji nekoliko načina za klađenje na termine, ali ulazak na jednostavnu i sigurnu platformu, kao što je Tutto App, najbolja je alternativa. U njemu će vas korisnici koji su vam najbliži lako pronaći, a termini se obavljaju bez ikakve birokracije, čak i ako niste online.
Investirajte u dobar vizualni identitet
- Nekim poduzetnicima to i nije tako važan dio tvrtke. Ali tko tako misli, griješi. Jeste li ikada čuli da je prvi dojam posljednji? Tako je. To se ne odnosi samo na korisničku podršku, već i na sve vizualne elemente vaše trgovine, kako u virtualnom tako iu fizičkom okruženju.
- Potražite dobrog profesionalca ili, ako znate kako, napravite vlastite umjetničke i grafičke projekte za svoj posao. Važno je komunikaciju s javnošću ne ostaviti po strani, bila ona vizualna ili ne.
Uvijek budite prisutni na društvenim mrežama
Čak i ako imate samo fizičku trgovinu ili već imate vrlo dobro strukturiranu web stranicu punu hitova, nemojte odustati od prisutnosti na društvenim mrežama. Trenutačno većina potrošača traži tvrtku na internetu i tek onda tamo odlazi kako bi osobno kupila proizvode ili usluge.
Stoga, kad god možete, ažurirajte svoje stranice, promovirajte svoje usluge, razgovarajte sa svojom publikom i kreirajte kampanje koje Vašu tvrtku približavaju korisnicima.
Blog