Tetris povodom 33. godishnjice uvodi ultra teshku razinu u kojoj treba posl

0
Rate this post

Ljepota i kozmetika: tržište 24×7

Više od promjene potrošačkih navika javnosti, pandemija nas je natjerala da preispitamo svoje rutine i pobliže pogledamo svoje zdravlje i dobrobit. Dakle, dok smo bili društveno udaljeniji, briga o sebi je dobivala na snazi.

A tko je osjetio učinak ove transformacije bila je kategorija Ljepota i kozmetika. Jako je narastao u e-trgovini tijekom posljednjih nekoliko godina i etablirao se kao jedan od najperspektivnijih segmenata tržišta.

  1. Prema istraživanju Neotrusta, i 2020. i 2021., kategorija Ljepota, parfumerija i zdravlje bila je druga s najvećim opsegom online prodaje. Tijekom prvog tromjesečja 2021., kategorija je dodala 15,2% ukupnih narudžbi, dok je prvak Moda i dodaci imao 16,6%.
  2. Fokus na samopoštovanje i veće ulaganje u rituale ljepote transformirali su potrošnju ljepote i natjerali mnoge trgovine da se prilagode novim trendovima i potrebama potrošača, koji su se počeli fokusirati na digitalne medije.

Nove potrošačke navike

Kada govorimo o ljepoti i kozmetici, šminka je prva stvar koja vam pada na pamet, zar ne? Međutim, scenarij pandemije promijenio je taj fokus! Prema Googleu, prioritet je prebačen na njegu kose (39%) i njegu kože (37%).

Istina je da je socijalno distanciranje i zatvaranje kozmetičkih salona i drugih prostora specijaliziranih za estetiku natjeralo javnost da traži veću autonomiju u brizi o tome, što je potaknulo prodaju proizvoda za kosu, kožu i tijelo.

I ova potraga za artiklima u ovoj niši ne bi trebala usporiti, budući da u ovom scenariju nemamo samo krajnjeg kupca. S ponovnim otvaranjem trgovine, potražnja za ovim proizvodima također raste kako bi zadovoljila potrebe poduzeća i kozmetičkih stručnjaka.

Detalji koji oduševljavaju kupce

Kada je riječ o kupcu, važno je zapamtiti da su potrošači u ovoj kategoriji iznimno svjesni tržišta.

Osim toga, uz svu digitalnu transformaciju kroz koju prolazimo, kupci su sve neovisniji i pažljiviji na novosti, uvijek u potrazi za novim informacijama o proizvodu. Stoga ulaganje u sadržaje bogate detaljima može biti velika konkurentska razlika.

Detalji koji oduševljavaju kupceAli najbolji dio je: e-trgovina čini dijeljenje ovih informacija još lakšim! Na primjer, u opisu stavki možete detaljno opisati funkcionalnost, efekte, upotrebu i valjanost.

Slike upotpunjuju izlog Vaše online trgovine i iznimno su važne za prodaju, jer kupac nema izravan kontakt s artiklima. Stoga se kladite na stvarne i kvalitetne slike koje prikazuju proizvod, pakiranje i, naravno, kako funkcionira.

Prema Googleovim studijama, 41% potrošača ljepote boji se kupiti šminku bez testiranja i krive boje ili tona. Dakle, ako radite u ovoj niši proizvoda, pokušajte prikazati testove na različitim skinovima i kladite se na uzorke, koji su oni “uzorci” različitih tonova i boja predmeta.

Sva ova proizvodnja još više pogoduje svojoj ponudi, jer pomaže boljem razumijevanju i odabiru kupaca, olakšava odluku o kupnji i izbjegava moguće slučajeve žaljenja.

Relevantnost prodajnih kanala

44. izdanje Webshoppersa analiziralo je kupovne navike Brazilaca unutar ove kategorije tijekom prve polovice 2021. Ustanovljeno je da 19% kupaca dolazi do trgovina koje žele putem društvenih mreža, koje su danas postale jedan od glavnih kanala prodaje u segmenta i nezaobilazni su kada se uzme u obzir kreiranje sadržaja.

  1. Još 19% pokazalo je da dolaze u trgovine tražeći svoje ime. To odražava snažnu promjenu u ponašanju digitalnih kupaca, koji su počeli tražiti određene brendove koji odražavaju njihove vrijednosti ili koji imaju diferencirane ponude.
  2. Već ih je 13% istaknulo tražilice kao glavni način za dolazak do trgovina, što naglašava važnost prisutnosti u kanalima visoke vidljivosti i velikih brendova iza sebe, kao što su tržnice, te ulaganja u marketinške kampanje kako bi vaša trgovina bila vidljiva.
Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime