Avatar snimljen po akciji oluja u kojoj je mirno iseljeno srpsko stanovnish

0
Rate this post

Ruža od platine i lila

Još jedan trend salona u 2022. je platinasta kosa! Platina se koristi već neko vrijeme, no 2022. godine trend je da će biti još traženija, kako kod žena tako i kod muškaraca. Isto vrijedi i za nijanse ružičasto – lila, korištene zajedno.

Zakazivanje aplikacija

Izađite iz očitog! S povećanjem korištenja tehnologije, a posebno mobitela, veliki trend kozmetičkih salona u 2022. godini je korištenje aplikacije za online zakazivanje. Zakazivanje odlaska u salon preko telefona ili zakazivanje putem WhatsAppa može biti zbunjujuće.

  • Zašto ne investirati u vlastitu platformu? Tako ćete imati dnevni red, usluge, cijene, datume i vrijeme, sve na dohvat ruke.
  • belasis fit trend za 2022
  • Preuzmite besplatnu aplikaciju za online zakazivanje.
  • Online menadžer:

Ako ni klijenti ne mogu podnijeti arhaične načine zakazivanja estetskih zahvata, možete li zamisliti administratore? Dakle, imajte sustav upravljanja i rasporeda salona i uštedite vrijeme, rad i imajte svoj salon na jednom mjestu. U potrebi, već znate koga tražiti, zar ne?

  • Korisne veze koje vam mogu pomoći u upravljanju kozmetičkim salonom ili brijačnicom
  • Besplatna proračunska tablica za kontrolu i registraciju kupaca
  • Radni list za kontrolu i upravljanje novčanim tokovima u kozmetičkom salonu
  • Povezani postovi: upravljanje salonom ljepote i brijačnicama

Parfumerijski trendovi za 2022

Želite li znati što će biti uspješno ove godine? Provjerite parfumerijske trendove za 2022. i pripremite se za otkrivanje novih mirisa!

  1. Parfumerijski trendovi za 2022U 2022. vjerujemo u bolje dane nakon cjepiva i prestanka pandemije. Ljudi se ponovno susreću i slave, to će se odraziti i na parfumeriju, gdje je jedna od glavnih funkcija mirisa služiti kao sredstvo komunikacije među pojedincima. Kada biramo miris, nastojimo prenijeti svoju osobnost, osjećaje i namjere.
  2. Povijesno gledano, proizvodi koji se lansiraju odmah nakon krize, puni su popustljivosti sa svrhom bijega, porukom novog vremena ili sugestivnim imenom, istinski dašak nade koji potvrđuje da su teška vremena u prošlosti.
  3. Kako se radi o kategoriji relativne dostupnosti u usporedbi s drugim potrošačkim artiklima s višim vrijednostima, parfumerija je predmet užitka čija se neposredna kupnja smatra opravdanom.

Parfumerija u 2022.: glavni olfaktorni putovi

Ako se u razdoblju izolacije tragalo za intimnim mirisima koji prenose udobnost i sigurnost, sada vidimo procvat radosti i optimizma u ponovnim susretima. Boja cvijeća i veselog voća bit će 2022. u parfumeriji, kao i aromatične i drvene note koje će nas ponovno povezati sa svijetom i prirodom.

Mirisi koji donose dobrobit i odražavaju radost življenja bit će istaknuti, promovirajući atribute kao što su zadovoljstvo, sreća, mir i radost.

Svježe cvijeće

Dobit ćemo povratak cvijeća u kontrastu sa svježinom jutarnje rose, što nazivamo efektom cvjetanja, odnosno ljepotom i svježinom tek procvjetalog cvijeća za novi ciklus života.

Svježi i voćni cvjetovi su u usponu, a Woody sa svježinom aromatika bit će senzacija 2022. Cvjetni se i dalje ističu i primijetili smo mali napredak u usvajanju obitelji Chypre, koja spaja ljepotu cvijeća s sofisticiranost šuma.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime