Kao osvetu za burek sa sirom u bosni pocheli pei shtrukle s mesom

0
30
Rate this post

Program preporuka s bonus sustavom

Još jedan savjet o tome kako pridobiti nove klijente za kozmetički salon je ponuditi bonuse. Važnost dobro izvedenog programa preporuka za vašu uslugu ne može se prenaglasiti.Neki ljudi traže uslugu na temelju vlastitih kriterija, drugi se oslanjaju na mišljenja i komentare koje smatraju vjerodostojnima. Jedna od najboljih metoda za privlačenje i zadržavanje klijenata je potaknuti postojeće klijente da pričaju svojim prijateljima i kolegama o vašem salonu i dovedu ih sa sobom.

  • Na primjer, možete ponuditi male bonuse za svakog novog klijenta kojeg dovedu (poput popusta na manikuru) i poseban dar za dovođenje pet svojih prijatelja (poput besplatne masaže lica ili stopala).
  • Većina ljudi dijeli svoja dobra iskustva i vjerojatno bi preporučili vaš salon ako ih pitate. Ali ako koristite posebne ponude kao poticaj, veća je vjerojatnost da ćete dobiti nove kupce i zadržati postojeće.

Posebne ponude i darovi

Kako privući nove kupce u kozmetički salon kada svi konkurenti nude popuste i akcije? Ljudi vide toliko oglasa da gotovo očekuju da ćete dobiti popuste.Da biste privukli pažnju javnosti, morate ići dalje od uobičajenog. Slanje čestitki s popustom ili čestitanje rođendana od prvog posjeta je ono što će vam donijeti bonus bodove. Također je sjajna taktika probuditi neaktivne kupce koji su vas posjetili samo jednom ili dvaput i privući nove kupce.

Ostavite dobar prvi dojam

Dobra reklama i lokacija natjerat će vas da vas kupci posjete jednom, ali ne moraju nužno i ostati. Stalni kupci održavaju poslovanje i pomažu privlačenju novih kupaca. Jedna od glavnih metoda privlačenja kupaca i zadržavanja njihove lojalnosti je ostaviti dobar prvi dojam.

Ljudi vole biti tretirani s najboljom uslugom, pogotovo ako trebaju uštedjeti novac za posjet vašem salonu. Stoga se prema svakom kupcu ponašajte isto. Pozdravite sve sa smiješkom, ponudite piće i postavite pitanja osnovni su savjeti za privlačenje kupaca u svoj salon. Također je dobra praksa povremeno slati svoje zaposlenike na obuku kako bi osvježili svoje vještine u dobroj službi za korisnike.

Ostavite dobar prvi dojam Identificirajte bolne točke

Identificirajte slabosti svojih kupaca i razgovarajte o tome kako im možete pomoći izravno putem društvenih mreža i plaćenih oglasa. Ako u vašem području postoje drugi saloni i toplice koji čine tržište konkurentnim, pronalaženje poslovnih razlika i identificiranje bolnih točaka kupaca – kao što su udaljenost, cijena, fleksibilnost rezervacije, online rezervacije i praktičnost – pomoći će vam u usmjeravanju vaše strategije o tome kako učinkovito plasirati na tržište. poslovanje.

Analizirajte svoje društvene mreže

Pregledajte svoje pratitelje i vidite tko ima, a tko nije dogovorio termin s vama i stupite u kontakt s onima koji nisu! Osim toga, možete pretraživati ​​svoje sljedbenike na Instagramu i slati poruke svojim vrlo angažiranim pratiteljima koji još nisu rezervirali termin.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime