Najpopularniji slovenski koktel ovog ljeta je seks na arbitrazhi

0
32
Rate this post

Za dodatno pojačanje, svakako koristite geooznake i hashtagove koji su pretraživi i specifični za vaše područje, specijalitete vaše usluge i popularne hashtagove kako biste bili lako zapaženi.

Nabavite web stranicu (bolju)

Ako nemate web stranicu, sigurno gubite nove kupce. Ako imate web stranicu koja nije ažurirana i ne radi dobro, vjerojatno odbijate potencijalne kupce.Vrlo je važno osigurati da ne samo da imate web stranicu, već i da ona bude dobar odraz onoga što ste kao tvrtka – radite u visoko estetskoj industriji i potencijalni klijenti vam neće povjeriti svoju kosu i nokte ako posjedujete ružnu web stranicu!

Optimizirajte za Google (i druge tražilice)

Jeste li znali da su deseci tisuća pretraživanja svaki mjesec za “frizeri u mojoj blizini”? A isto vrijedi i za “salone za nokte u mojoj blizini”, “salon ljepote u mojoj blizini” ili “brjač u mojoj blizini”. A dobar rang na Googleu vjerojatno je način broj 1 za privlačenje novih kupaca.

Dobro rangiranje na Googleu teško je postići, ali dobar posao optimizacije za tražilice (SEO) može vam pomoći u tome. 10. Oglašavanje na mreži (PPC i plaćeno društveno oglašavanje) Postoji mnogo isplativih načina za online oglašavanje vaše tvrtke potencijalnim kupcima. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i naravno Google imaju odlične mogućnosti oglašavanja koje su prilagođene početnicima.

  1. Zamislite da možete reklamirati svoj salon ljudima u krugu od 10 milja od vašeg salona koji upravo sada traže frizuru.
  2. Ne morate to zamišljati: to i više možete učiniti oglašavanjem na ovim platformama. Postoje stručnjaci za digitalno oglašavanje koji vam mogu pomoći u tome, ali ako imate iskustva s društvenim mrežama, nema razloga da to ne učinite sami.

Investirajte u mobitel

Mobilnost je ključna za osiguravanje funkcioniranja vaše web stranice na telefonu kako biste stvorili okruženje prilagođeno mobilnim uređajima u vašem poslovanju. Dopuštajući korisnicima da jednostavno rezerviraju termin, nikada više nećete propustiti priliku!

Investirajte u mobitelUz sve pokrete potrošača koji migriraju u digitalno okruženje, oslanjanje samo na termine putem poziva može otuđiti mnoge potencijalne kupce. S druge strane, dopuštanje aplikaciji da zakaže sastanke može biti razlika u zatvaranju veće prodaje.

Uz pametnu aplikaciju, kupci mogu rezervirati termine online 24/7. Nema više čekanja dok ne budete spremni nazvati. A to ima mnoge prednosti:

Uštedite vrijeme. Kupci mogu sami rezervirati. To znači da vas ne moraju zvati, e-mailom ili pisati na Facebook/Instagram. Rezervacija se također automatski potvrđuje. Ušteda još više vremena.

• Poboljšana usluga korisnicima. Možete konfigurirati aplikaciju da korisnicima šalje ne samo potvrdu rezervacije, već i poruke s podsjetnicima i zahvalama.

• Povećanje prodaje. Što je lakše zakazati, to bi više klijenata trebalo tražiti usluge vašeg salona!

Obavijest unutar aplikacije

Osim dogovaranja termina, aplikacija vam omogućuje i slanje promotivnih poruka svojim klijentima. Možete slati poruke svim kupcima, samo odabranim kupcima ili rođendanima tog dana. To je najizravniji i najobjektivniji način na koji morate komunicirati sa svojim klijentima. Svaka ponuda ili lansiranje može se odmah priopćiti – privlačeći kupce natrag u salon.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime