Goran bare zbog ubodne rane zavrshio u nirvani

0
Rate this post

Izradite strategiju objavljivanja i kalendar

Nijedna strategija marketinga sadržaja salona neće funkcionirati bez planiranja. Stoga je potrebno izraditi uređivački kalendar sa sadržajem koji bi, primjerice, sljedećih mjeseci mogao biti zanimljiv vašoj publici. Odvojite jedan dan da organizirate i definirate teme na kojima će se raditi u određenom razdoblju.

Cilj je spriječiti da stvaranje sadržaja postane glavobolja vama i/ili vašem timu. Savjet za ovaj zadatak je korištenje Google Trendova za traženje referenci o tome što je u trendu kada je u pitanju njega, ljepota i estetika. To vam može pomoći u stvaranju sadržaja koji je relevantniji za vašu publiku, osiguravajući da vaša strategija digitalnog marketinga daje značajne rezultate.

  • [Kit] Marketing planiranje 2022
  • 7 ideja sadržaja za kozmetički salon

No, uostalom, koji su to sadržaji koji mogu biti zanimljivi publici kozmetičkog salona? Kako bismo vam pomogli u ovom zadatku, izdvojili smo nekoliko savjeta koji mogu biti vrlo korisni na početku. Provjeri!

1. Postovi i videozapisi korak po korak

Video sadržaj je vrlo zanimljiv, a dobra opcija da privučete poglede svoje publike je postupno kreiranje frizure ili čak šminke. Ideja je zapravo ponuditi podršku svojoj publici, pokazujući jednostavne savjete o tome kako je proces koji se može činiti razrađenijim zapravo prilično jednostavan.

2. Iza kulisa salona

Jedan od načina da humanizirate svoj brend je predstavljanje više detalja o svakodnevnom poslovanju. Prikazivanje iza pozornice salona može još više približiti vašu publiku, stvarajući veze iz izazova i radosti u radnoj rutini. Osim toga, to je način da se pokaže sva briga i privrženost iza kulisa kako bi se pružilo pozitivno iskustvo za svakog kupca.

3. Prezentacija zaposlenika

I dalje govorimo o humanizaciji, uvođenje zaposlenika je još jedna vrlo učinkovita content marketing strategija za kozmetičke salone. To može biti zabavniji video ili čak uložiti više vremena za stvaranje detaljnijih materijala koji govore malo o povijesti svakog od ovih profesionalaca.

Vijesti iz salona

Promoviranje vašeg poslovanja i objavljivanje vijesti o kozmetičkim salonima uvijek je zanimljivo, ali da biste se maknuli od rutine, nemojte napraviti samo tradicionalni oglas. Detaljnije o tom novom proizvodu ili usluzi u svom portfelju. Ono što je najvažnije: pokažite onome tko čita razloge za odlazak u salon i upoznajte se s ovim novitetom.

Kombinacija boja

Vijesti iz salonaKorištenje boja je temeljno u kozmetičkom salonu, ali morate biti oprezni s kombinacijama, zar ne? Kako bi bilo da date nekoliko savjeta kako bi kupci bili inspirirani i stvorili kombinacije koje se još više ističu? Napravite više tehničkog sadržaja, objašnjavajući značenje svake boje i pokažite inspirativne primjere.

 Ideje za frizure za različite prilike

Neke posebne prilike zahtijevaju različite frizure, zar ne? Stil za vjenčanje potpuno je drugačiji od onog koji se koristi tijekom dana na plaži.

Ali ne bi li bilo zanimljivo prikupiti nekoliko opcija za različite trenutke u nečijoj rutini? Stvorite opcije za odlazak na posao, na zabavu, za fizičku aktivnost, pa čak i za ostanak kod kuće. Jednostavni i praktični savjeti su uvijek dobrodošli.

Mitovi i istine

  1. Mitovi i istine također mogu biti od velike pomoći u privlačenju pozornosti javnosti. Pogotovo, kada se govori o njezi ljepote, postoje neke tvrdnje i teorije koje nisu uvijek istinite.
  2. Kako bi bilo da upotrijebite svo svoje tehničko i praktično znanje kako biste razjasnili neke od ovih dvojbi i dodatno ojačali svoj autoritet?
  3. Jeste li vidjeli kako postoji bezbroj mogućnosti da se content marketing za kozmetičke salone provede u praksi? Slijedite naše savjete, organizirajte se i ostvarite sve veći doseg svojom prisutnošću na glavnim digitalnim kanalima!

Svidio vam se ovaj sadržaj? Što mislite o nastavku dubljeg upuštanja u temu kako biste poboljšali doseg vašeg poslovanja? Pogledajte 9. sesiju naše serije Content Experience Jam Sessions, u kojoj je tema marketing sadržaja i glavne strategije za isticanje vašeg poslovanja, kojoj je prisustvovao Rafael Rez, stručnjak za tu temu.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime