Ako se ne plasira na sp nogometna reprezentacija mogla bi izgubiti 5 miliju

0
218
Rate this post

Konzumiranje obroka s nižim GED-om smanjit će vaš apetit i pomoći vam da dobijete zdravu težinu. Takvi proizvodi omogućuju vam da smanjite energiju prehrane bez smanjenja njezinog volumena, čime ne uzrokujete brzi osjećaj gladi.

Studija Ledikwea i njegovih kolega pokazala je da su dijete s niskom gustoćom energije smanjile energetsku vrijednost prehrane do 425 kcal/d kod muškaraca i 275 kcal/d kod žena, iako su konzumirale 300 i 400 grama više hrane dnevno , odnosno, nego ljudi s druge strane dijeta visoke gustoće energije. Osim toga, istraživači su otkrili da su ljudi sa zdravom tjelesnom težinom skloniji odabiru hrane niske gustoće nego pretili ljudi.

Proteini i zdravlje

Proteini su nezamjenjivi sastavni dio prehrane, jer su esencijalni gradivni element svih tjelesnih tkiva, kao i hormona i enzima. Reguliraju metaboličke procese, održavaju ravnotežu vode i acidobaznu ravnotežu.

Ljudsko tijelo ne može sintetizirati sve aminokiseline, pa ih je potrebno osigurati hranom. Prehrana treba osigurati cjelovite bjelančevine koje sadrže sve potrebne aminokiseline u omjerima koji osiguravaju njihovu maksimalnu iskoristivost za sintezu vlastitih bjelančevina organizma sadržanih u mesu, ribi, mlijeku i mliječnim proizvodima, kao i biljnih bjelančevina.

Preporučeni dnevni unos proteina je 0,8 g po kilogramu idealne tjelesne težine.

Prehrana bi trebala osigurati 10-15% dnevnih energetskih potreba iz proteina. Također postoje dokazi koji podupiru upotrebu visokoproteinskih dijeta (u rasponu od 1,2 do 1,6 g proteina kg-1 d-1) kao učinkovite strategije za prevenciju ili liječenje pretilosti smanjenjem tjelesne težine i masne mase. tjelesna masa.

  • Učinkovitost ovih dijeta može biti povezana s modulacijom energetskog metabolizma i signaliziranjem puteva apetita, što dovodi do smanjenja potrošnje energije.
  • Osim toga, kardiometabolički čimbenici rizika poboljšavaju se kada se koriste dijeta bogata proteinima.
  • Međutim, točka spora je adekvatno pridržavanje prehrane s višom razinom proteina dulje od 1 godine.
  • Međutim, daljnje povećanje sadržaja ovog makronutrijenta ne preporučuje se jer istraživanja Sacksa i kolega ne pokazuju dodatne prednosti.

Vrijedno je naglasiti da dugoročno održavanje ili postizanje zdrave tjelesne težine ne ovisi o promjeni udjela makronutrijenata (uključujući količinu proteina u prehrani), već samo o primjerenoj potrošnji energije.

Vrijedno je znati da bi polovica proteinskog bazena koji jedete trebala dolaziti iz biljnih proizvoda, čiji su najbolji izvor sjemenke mahunarki.

Dodatna prednost mahuna je visok sadržaj fitoestrogena

Fitoestrogeni su biljni spojevi koji pokazuju slične učinke kao i estrogeni. Pokazalo se da uporaba fitoestrogena ima pozitivan učinak na profil lipida u serumu. Pretpostavlja se da smanjuju rizik od kardiovaskularnih bolesti. Štoviše, ovi spojevi imaju posebno pozitivan učinak na metabolizam koštanog tkiva, sluznice i kože kod žena.

Dodatna prednost mahuna je visok sadržaj fitoestrogenaTrenutno vrlo popularne visokoproteinske dijete, npr. Dukan dijeta (čak i više od 44% energije iz proteina), Atkinsova dijeta (20,6-27,7% energije iz proteina), svoju popularnost duguju brzom učinku mršavljenja, sve, nažalost , donose mnoge nepoželjne učinke. Dovode do ketoze, koja je uzrokovana potrošnjom masnih kiselina kao energetskog supstrata koji zamjenjuje glukozu.

Ketonska tijela, koje živčani sustav koristi kao izvor energije, smanjuju osjećaj gladi, ali također mogu uzrokovati umor i poremećenu koncentraciju. Osim toga, bjelančevine, osobito životinjskog podrijetla, mogu ometati apsorpciju kalcija i, uz dugotrajnu upotrebu, dovesti do osteoporoze.

Njihov višak remeti rad bubrega i jetre, koji se kod pretilih osoba vrlo često karakteriziraju poremećenom funkcijom. Grčki znanstvenici su također otkrili da je kronična uporaba prehrane s niskim udjelom ugljikohidrata i visokim sadržajem proteina povezana s ukupnim 22% većim rizikom od smrti.

Kalcij i vitamin D – važni za zdrav organizam i kožu matzo

Unos kalcija je još jedan važan čimbenik u dobivanju i održavanju zdrave tjelesne težine. Pregled pet studija na 780 žena svih dobnih skupina pokazao je da unos kalcija ima značajan utjecaj na tjelesnu težinu.

U usporedbi s placebom, tijekom 4-godišnjeg praćenja procijenjeno je da je razlika u unosu kalcija od 1000 miligrama povezana s razlikom od 8 kilograma u srednjoj tjelesnoj težini, te da je unos kalcija činio 3% varijacija u tijelu. težina.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime