Na balkanu vie ljudi stradalo opropuha nego od svih ratova zajednod

0
70
Rate this post

Osim zaštite od bolesti COVID-19, moramo se pobrinuti i za svoje mentalno zdravlje, kao i za dobrobit ljudi oko nas. Izolacija, popratni osjećaji nesigurnosti i straha težak su test za sve nas. Stoga je važno razmotriti niz strategija za prevladavanje ovog teškog razdoblja.
Kako možemo zaštititi svoje mentalno zdravlje od koronavirusa?

Dr. Irvin David Yalom je profesor psihijatrije na Sveučilištu Stanford i psihoterapeut. U svojoj knjizi Egzistencijalna psihoterapija objašnjava da se ljudi u osnovi boje četiri stvari. Prvi je gubitak kontrole nad svojom stvarnošću, drugi je strah od samoće, treći je sumnja u sebe i vaša svrha, a četvrti i posljednji je strah od smrti.

Žena u maski

Prisutnost virusa SARS-CoV-2 stvara sve te senzacije na vrlo stvaran način. Ljudi su sigurni da gube kontrolu nad svojom stvarnošću. Rutina života se promijenila. Ohrabruju nas da ne izlazimo iz kuće. To stvara osjećaj izolacije i usamljenosti.Postupno, kako ovo razdoblje postaje sve duže, vaš um se može početi pitati što sve to znači. Pa čak i počni preispitivati ​​smisao svog života.

Sve vas to može staviti na psihološki test pa se na to morate pripremiti. Zaštita vašeg mentalnog zdravlja jednako je važna kao i upravljanje virusom. Važno je uzeti u obzir sve ove čimbenike.

Vaš prvi prioritet je kontrolirati svoj strah kako vas ne bi paralizirao

Kako biste zaštitili svoje mentalno zdravlje od posljedica prijetnje koronavirusom, strah je prvi koji dolazi na scenu. Međutim, poanta je ne dopustiti emociji da nestane, jer je to nemoguće i nelogično. Jer strah također ima vitalnu zadaću.

Samo treba to racionalizirati i izbjeći katastrofalne posljedice zbog kojih se možete osjećati potpuno panično.

Kako se nositi sa strahom i brinuti o svom mentalnom zdravlju?

Strah vas kontrolira kroz sve vrste informacija koje vidite i čitate. Morate izbjegavati praćenje raznih slika i informacija 24 sata dnevno. Radi se samo o održavanju ažurnosti, provjeravanju vjerodostojnih izvora, a zatim radi svoje vlastite stvari.

  • Umjereno koristite društvene mreže. Utišavanje obavijesti na nekoliko sati zdrav je savjet da izbjegnete “zarazu” (preopterećenje informacijama koje samo raspiruje vaš strah i paniku).
  • Strah od infekcije je normalan, pa čak i neophodan. Ali uvijek treba biti u određenim granicama. Zašto je strah neophodan? Zato što vas potiče da se pridržavate zdravih obrazaca ponašanja i stavova kako biste se zaštitili, poput pranja ruku, osamljenosti i socijalnog distanciranja.
  • Morate reagirati na racionalan način koji će zaštititi vas i druge. Podijelite svoje emocije i brige s obitelji i prijateljima. Razgovarajte s njima telefonom da smanjite paniku.
    Smirite svoje tijelo da biste smirili svoj um

Vaše tijelo je poput senzora straha. Djeluje kao neka vrsta karte na kojoj su sve vaše emocije jasno nacrtane i povezane jedna s drugom. Sve brige pretvara u bol, napetost i iscrpljenost.

Mozak i srce

Kako biste zaštitili svoje mentalno zdravlje od razornih učinaka koronavirusa, također morate voditi brigu o svom tijelu. I također mu pomozite da ostane miran i uravnotežen, poboljšavajući tako vlastitu dobrobit.
Kako se mogu brinuti o svom tijelu kako bih smirio svoj um i osigurao dobro mentalno zdravlje?

Jedna od prvih stvari koju ćete često zanemariti u stresnim situacijama je briga o sebi. Stoga će se u trenutnoj situaciji biti potrebno pridržavati sljedećih preporuka:

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime