Drama u zoo vrtu chuvari spasili ruzhichastog flaminga kojeg je pokushavala

0
28
Rate this post

Zdrav san znači i regeneraciju kože. Kako je to moguće?

Kao što znate, naše tijelo noću prolazi kroz procese popravljanja. Također unutar kože – tijekom spavanja njezine se stanice brže razmnožavaju. Upravo iz tog razloga stručnjaci preporučuju čišćenje površine našeg tijela navečer i primjenu specifičnih tvari koje optimiziraju vrijeme noćne regeneracije. Moguće je čak i da se ujutro probudimo s manje vidljivim borama kao i ljepšim tonom kože (to je povezano s poboljšanim protokom krvi).

Kao da to nije dovoljno, i beauty san doprinosi poboljšanju stanja kose koja postaje jača i ljepša. Noć je u ovom slučaju savršeno vrijeme za sintezu proteina kose i lučenje hormona koji pozitivno utječu na njihov rast i izgled. Dakle – želite izgledati blistavo svako jutro? Idite rano spavati!

Zdrav san trebali bi cijeniti i svi oni koji žele izgubiti koji kilogram viška. Kad smo dobro odmorni, apetit nam je manji i ne jedemo između obroka. Ljudi koji često rade noću, često su u iskušenju posegnuti u hladnjak i nakon ponoći – to također ne vodi u borbu protiv kalorija.

Ne količina, nego kvaliteta sna

  1. U ovom trenutku vjerojatno se pitate koliko sati biste trebali spavati da biste dobili ove učinke. Odgovor uopće nije jasan.
  2. Znanstvenici kažu da je za većinu stanovništva optimalno trajanje sna 7 do 9 sati. To je točno, iako u slučaju ljepote spavanja nije toliko važna količina koliko kvaliteta sna. Nije svaki san jednako obnavljajući.
  3. Za nas je posebno važna REM faza (tijekom koje, začudo, vrlo intenzivno radi mozak), koja obično dolazi negdje usred noći. Pobrinite se da ništa ne ometa naš zdrav san.
  4. Znanstvenici kažu da je za većinu stanovništva optimalno trajanje sna 7 do 9 sati.

Kako si pomoći, ili načini da dobro spavate

Iako se sam zdrav san savršeno nosi s regeneracijom tijela i regulacijom mnogih procesa koji se u njemu odvijaju, možemo ga podržati – tako da su njegova korisna svojstva još vidljivija. Kako to učiniti?

Kako si pomoći, ili načini da dobro spavateNemojte jesti slane grickalice prije spavanja. Ako nešto apsolutno morate pojesti – odaberite povrće. Osigurate li tijelu nepotrebnu dozu soli, unatoč najučinkovitijem snu, ujutro se možete probuditi lagano natečeni

Odreći se alkohola. Kada se pije navečer, pogotovo u prevelikim količinama, tijelo dehidrira tijelo i sljedeći dan koža izgleda sivo i ima proširene, vidljive pore.
Vodite računa o pravilnom uklanjanju šminke. Ako to ne učinite, vaše lice neće moći pravilno disati i odmarati se, što otežava potpunu regeneraciju kože. Također je važno da ostaci sjena i maskare mogu ući u oči i iritirati ih.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime