Baushtelci proglasheni najboljim govornicima chak 90 ih nema strah od dovik

0
39
Rate this post

Ako i sami vjerujemo da nismo kreativni, čak ni rad na poziciji koja nam daje priliku da se pokažemo i imati šefa koji podržava kreativnost neće otključati našu kreativnost. Često su naša samoograničavajuća uvjerenja ta koja nam najviše režu krila.

Tada je važnije raditi na samopoštovanju i samopouzdanju (npr. uz pomoć trenera ili trenera osobnog razvoja) nego sudjelovati u radionicama kreativnog razmišljanja. Mnogi moji klijenti s coaching sesija imaju veliki potencijal, kompetenciju i domišljatost, ali su na početku previše zaključani da bi to iskoristili.

Dobro je biti svjestan kakav je tip razmišljanja tipičan za nas. Lijeva hemisfera mozga odgovorna je za analitičko mišljenje, a desna za kreativno. Koristimo obje hemisfere, ali obično je jedna od njih dominantna kod određene osobe.

Zato trenirajmo vaše razmišljanje i nedominantnom hemisferom vašeg mozga.

Kao što je Frank Zappa rekao: “Um je poput padobrana. Ne radi ako nije otvoreno.” Vrijedno je obavljati zadatke koji tjeraju naš mozak na razmišljanje i učiti nove stvari cijeli život. Trebamo imati na umu da je mozgu potrebna opsežna gimnastika kako bi aktivirala svoja različita područja i povezana s različitim vrstama inteligencije.

  1. To ne znači nužno testiranje analitičkog mišljenja ili prostorne mašte. Neki ljudi vole takve zadatke, za druge su to izvor frustracija i niskog samopoštovanja.
  2. Štoviše, takvi se testovi odnose samo na jednu od mnogih vrsta inteligencije.
  3. Tu je i npr. emocionalna, verbalna i motorička inteligencija. Vrijedi se pobrinuti za sveobuhvatniji razvoj nego usredotočiti se samo na ulaganje u jednu vrstu vještina.

Bolje je odabrati aktivnosti u kojima uživamo

Naravno, možemo svjesno izvršavati zadatke razvijajući ona područja za koja nismo predisponirani. No, nemojmo si ljestvicu postaviti previsoko i tretirati je u kategoriji samorazvoja i zabave, a ne natjecanja.

Bolje je odabrati aktivnosti u kojima uživamoVeć godinama stručnjaci naglašavaju da se naša mentalna fleksibilnost razvija učenjem (i stranih jezika), čitanjem knjiga, sviranjem instrumenta, upoznavanjem novih ljudi, kultura i ukusa. Tjelesne vježbe su također od velike pozitivne važnosti, jer ne samo da doprinose boljoj oksigenaciji cijelog tijela (pa i mozga), već i razvijaju našu motoričku koordinaciju.

  • Također možete koristiti tehnike koje podržavaju kreativno razmišljanje, poput brainstorminga, mapiranja uma ili metode 6 šešira Edwarda de Bona koja se sastoji od promatranja određenog problema iz šest različitih perspektiva (npr. kroz emocije, činjenice, optimističan i pesimistički pristup)).
  • Ove tehnike mogu se uspješno koristiti kako u timskom radu tako i pri samostalnom traženju rješenja problema.

Ako želite biti kreativni, vrijedi također voditi brigu o svojoj dobrobiti koja se široko razumije, imati optimističan pristup životu i usredotočiti se na prilike, a ne na rizike i prijetnje.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime