Crkva stala u obranu thompsona sva djeca su nashe ovchice

0
154
Rate this post

Tijekom 2009.-2010., na zahtjev Zaklade, provedena su istraživanja javnog mnijenja, čiji su rezultati objavljeni u Izvješću o autoportretu poljskog pacijenta. Izvješće je predstavljeno tijekom javnih rasprava na kojima su sudjelovali predstavnici zdravstvenih djelatnika, pacijenata, medicinskih sveučilišta i novinari.

Cilj rasprave bio je zajedničko traženje rješenja čije bi širenje moglo doprinijeti povećanju usklađenosti pacijenata s terapijskim preporukama.

Znanstvena zaklada Polpharma je 2013. godine bila suorganizator nacionalne edukativne kampanje „Partnerstvo u liječenju. Liječnik – Pacijent – Obitelj “pod sloganom” Liječim učinkovito – pridržavam se uputa liječnika.”

Kampanja upućena medicinskim djelatnicima trebala je naglasiti ulogu edukacije o preprekama i čimbenicima koji doprinose poštivanju terapijskih preporuka, te promicati dobre prakse suradnje liječnika i pacijenta u procesu liječenja.

Zaklada je 2015. izdala udžbenik za studente medicine i liječnike pod naslovom

Od uzroka do praktičnih rješenja.” Publikacija je bila odgovor na potrebe akademske zajednice koja je nedostatak osnovnog udžbenika za nastavu ove problematike smatrala iznimno akutnim. U 2015. godini Zaklada je pripremila i edukativni letak za pacijenta „Učinkovito se liječim“, podupirući njegove napore u pridržavanju terapijskih preporuka.

U 2016. godini Zaklada je zajedno s Polpharmom provela kampanju pod sloganom „Čuvaj se“ na sveučilištima i medicinskim fakultetima. Cilj mu je bio skrenuti pozornost studenata na problem nepoštivanja terapijskih preporuka od strane pacijenata.

  1. O problemu neusklađenosti razgovaralo se i s liječničkim predstavnicima tvrtke preko kojih ponovno na to podsjećamo liječnike, medicinske sestre i farmaceute.
  2. Od 2008. godine predmet pridržavanja terapijskih preporuka uključen je u obrazovni program Pharma Wiedzy koji Polpharma usmjerava studentima farmacije i medicine.

Dobro je poznato da nepridržavanje liječenja ima ozbiljne zdravstvene, socijalne i financijske posljedice. Prema riječima prof. Przemysław Kardas, ova se nepovoljna pojava može učinkovito spriječiti, au slučaju njezine pojave – učinkovito intervenirati. Uvjet je, međutim, da zdravstveni djelatnici imaju odgovarajuća znanja i praktične vještine.

Studije i dizajnersko razmišljanje?

Zašto ne! Dana 5. ožujka zatvorili smo debitantsko izdanje kolegija Design Thinking, namijenjeno studentima Sveučilišta u Lodzu. Pozivam vas na izvještaj sa nastave.Dizajn razmišljanje se dugo koristi u poslovanju za rješavanje stvarnih problema s kojima se tvrtke suočavaju. Nažalost, iz raznih razloga, DT pristup i prateći alati studentima su praktički nepoznati. Jedan od razloga može biti cijena tečajeva dostupnih na tržištu.

Za mnoge ljude koji tek stječu profesionalno iskustvo, trošenje 2.000-3.000 PLN za obuku sigurno neće biti prioritet. Besplatne radionice, iako zanimljive, prekratke su da bi pokazale šire mogućnosti Design Thinkinga. Već duže vrijeme razmišljam o implementaciji nastave koja će biti prava alternativa komercijalnim kolegijima i omogućit će mi upoznavanje DT pristupa tijekom studija.

Studije i dizajnersko razmišljanje

Tečaj Design Thinking, koji je debitirao u ožujku zahvaljujući Students’ POWER projektu, najopsežniji je sastanak s DT-om koji nudimo studentima Sveučilišta u Lodzu u Uredu za karijeru Sveučilišta u Lodzu. Međutim, ovo nije prvi pokušaj uvođenja ovakvog pristupa u sveučilišne prostorije.

Prethodnih godina vodio sam jednodnevne radionice Design Thinking u sklopu Studentskih četvrtka, satove za istraživačke klubove i studentske organizacije (SKN Business & IT, SKN HRM, Krug istraživača novih medija) i festival What’s on Earth u organizaciji SKN-a. Inwestor.

Elementi dizajnerskog razmišljanja pojavili su se na Przystanek Pomysł – ljetnom tečaju o kreativnosti i razvoju digitalnih kompetencija.

U svakom slučaju, s ponudom nastave došli smo i do edukatora i istraživača – 2019. godine sam imao priliku raditi s timom Instituta za urbanu geografiju i turizam Sveučilišta u Lodzu. Sva ta iskustva omogućila su doradu (opsežnog) prijedloga, koji – nadam se – dokazuje da studije i dizajnersko razmišljanje mogu ići ruku pod ruku.

Studije i dizajnersko razmišljanjeKreativno rješavanje problema i NVC

Vodila sam prvo izdanje tečaja u duetu s Joannom Muzal. U prošlosti smo već imali priliku raditi zajedno kao trener – na primjer tijekom Studentskog četvrtka ili susreta s menteesima u Absolwent VIP mentorskom programu. Prvi put smo imali priliku provesti DT proces – i to odmah u opsežnom, 20-satnom formatu.

Iz moje perspektive, razmjena perspektiva, koja je utjecala na konačni oblik tečaja, bila je velika vrijednost. Azija je obogatila nastavni plan i program elementima nenasilne komunikacije, što je bilo od velike vrijednosti, posebno u empatiji i istraživanju potreba Osobe.

Zauzvrat, uspjela sam podijeliti svoja iskustva s tečajeva Design Thinkinga i kreativnih radionica rješavanja problema. Zahvaljujući tome, polaznicima i polaznicima tečaja mogli smo ponuditi različite poglede na projektiranje rješenja koja korisnika stavljaju u centar pažnje.

Blog

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime